|
dvd med eller uden HDMI |
Post Reply ![]() |
Author | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Joined: 03-December-2005 Location: Kolding Status: Offline Points: 2074 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03-December-2011 at 22:44 |
Hej.
Jeg har købt en billig dvd afspiller til 300 kr. Jeg kan se at den kun har scart og ingen hdmi. Kan jeg se forskel på sådan billig afspiller alligevel? |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-December-2008 Location: Fredericia, DK Status: Offline Points: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer nok blandt andet an på hvilket tv du har ;) hvis jeg var dig ville jeg dog nok istedet have købt en billig bluray afspiller, men det kommer selvfølgeligt an på dit behov.
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Joined: 03-December-2005 Location: Kolding Status: Offline Points: 2074 |
Jeg har et Sony 46" HX700.
Jeg har valgt ikke at købe en bluray da jeg ikke har planer om at bruge denne for for dvd. Men kan jeg se forskel på om min dvd afspiller har scart eller hdmi. Jeg gider nemlig ikke køre ind og bytte den til en med hdmi hvis ikke jeg se forskel på billedet. Det er en samsung dvd-c350 jeg har købt. |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Joined: 05-November-2006 Location: Nordvestjylland Status: Offline Points: 1854 |
Jeg ville nok købe en Sony.
http://www.pricerunner.dk/cl/4/DVD-og-Blu-Ray-afspillere?attr_2001260=2006628&man_id=25 |
|
![]() |
|
Det skulle være UDEN bluray |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Jeg vil mene JA! Forudsat at DVD afspilleren har "source out" eller "direct". For så får du TV'et til at de-interlace, og det KAN godt være det er bedre til det, end en billig afspiller
|
|
![]() |
|
Valget er mellem disse to , hvor første nævnte er den jeg lige har købt.
samsung dvd-c350 samsung dvd-d530. Prisen er den samme, men er den med hdmi bedre (det er jo billige modeller), så måske der ikke er forskel på billed kvaliteten. mvh Edited by pipper - 04-December-2011 at 13:51 |
|
![]() |
|
Der Alte ![]() Super bruger ![]() Joined: 15-Januar-2011 Status: Offline Points: 367 |
Der er forskel i kvaliteten. Men om den er så stor, at du bemærker det, er tvivlsomt.
Jeg ville personligt ikke bytte dem. Dertil er forskellen for ubetydelig.
|
|
![]() |
|
Lars N. ![]() Ny bruger ![]() Joined: 15-Februar-2012 Location: København S Status: Offline Points: 8 |
Hvor har du dog fundet sådan et gammelt apparat henne? Min 3 år gamle dvd-afspiller har HDMI og den kostede vidst kun omkring 250 kr. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |