|
Kærligheds-tudefilm? |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | |
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2010 Location: Sønderborg Status: Offline Points: 2126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22-December-2011 at 21:07 |
Min datter på 16 spurgte om jeg kendte nogle film med ovennævnte indhold
![]() ![]() Jeg kan kun lige komme på "Ghost" og "Pearl Harbor", jeg er selv mest til action og tegnefilm, men I har sikkert flere eksempler, så kom med dem
![]() Edit: Her er listen med foreslåede film:
Ghost
Love Actually
Titanic
Pretty Woman
Tristan og Isolde
Romeo and Juliet
Marley og mig
Armagedon
City of angles
Kæreste sorger
Moulin Rouge
Officer and Gentleman
Søvnløs i Seattle
The Notebook
Never been kissed
50 First Dates Save the Last Dance
The Wedding Planner The Sweetest Thing
How to Lose A Guy in 10 Days
Love Actually Something's Gotta Give What Women Want Pride & Prejudice Definitely, Maybe The Holiday
You got mail
Twilight sagaen
True Blood serien
Meet Joe Black
Legends of the fall
Remember me
Edited by Steen6400 - 24-December-2011 at 12:25 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Den ultimative tudefilm må være Titanic
Og den største kærlighedsfilm er Pretty Woman Edited by Kampus - 22-December-2011 at 21:51 |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-Januar-2007 Location: Ama'r Status: Offline Points: 1499 |
letter's from juliet ,Tristan og isolde, og selvfølgelig det største tudedrama, af alle romeo and juliet.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Princesslea ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 09-Januar-2011 Location: Aalborg,Danmark Status: Offline Points: 66 |
Tude: "Marley og mig", " Armagedon" og "City of angles" alle gode.
|
|
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-December-2008 Location: Fredericia, DK Status: Offline Points: 1758 |
Mon den danske film "kæreste sorger" kan bruges?
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Joined: 08-Maj-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 2368 |
Der var jeg tæt på at tude...Mest fordi jeg havde mistet knap to timer af mit liv jeg aldrig ville få igen.
|
|
![]() |
|
Himan ![]() Junior bruger ![]() Joined: 24-Februar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 44 |
Moulin Rouge
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Officer and Gentleman
Søvnløs i Seattle
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Marts-2006 Location: København Status: Offline Points: 2323 |
The Notebook - Enhver piges favoritfilm .... Lige så klistret sukkerstads som brændte mandler.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-Juni-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1998 |
Her er lidt nyere amerikanske titler at gå i krig med:
Never been kissed
50 First Dates The Notebook
Save the Last Dance The Wedding Planner The Sweetest Thing
How to Lose A Guy in 10 Days
Love Actually Something's Gotta Give What Women Want Pride & Prejudice Definitely, Maybe MVH Edited by tvkartoffel - 22-December-2011 at 23:50 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-Juni-2007 Location: Greve Status: Offline Points: 6286 |
Vil anbefale The Holiday og You got mail...
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |