|
Ny laser til Classe" cd maskine |
Post Reply ![]() |
Author | |
janfoto ![]() Ny bruger ![]() Joined: 29-December-2011 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29-December-2011 at 21:31 |
Er der nogen der ved hvor man kan købe en ny laser til min cd maskine?
Det er en Classe CDP-10. Jeg vil helst ikke købe en anden, da den spiller rigtig godt
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser ud til at det er HFK der sælger det mærke, så mon ikke at en henvendelse til dem vil give et resultat.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
janfoto ![]() Ny bruger ![]() Joined: 29-December-2011 Status: Offline Points: 4 |
Tak for din henvisning.
Det vil jeg prøve
|
|
![]() |
|
Kandu lige skrive hvad HFK. står for?
|
|
![]() |
|
Henning B ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 18-Oktober-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 133 |
Hifiklubben
|
|
Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .
|
|
![]() |
|
Tak skal du have
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |