|
Cinefil pr. 1. februar |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Joined: 09-Januar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 558 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03-Januar-2012 at 01:54 |
Hej!
Tillad mig lidt promovering af vores genopstart af websitet Cinefil 1. februar og denne gang forhåbentlig i en noget mere robust form ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil da se frem til at læse lidt mere om film, så god vind med det.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Joined: 09-Januar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 558 |
Tak skal du have Flemming :)
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
Jamen hvor spændende. Jeg synes netop at vi mangler lidt den type af hjemmesider. Pøj pøj med siden
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Det glæder jeg mig til at læse. Har netop brug for et site med "voksne film"
![]() |
|
![]() |
|
Tak skal I have! Altid glad for, at nogle gider kigge med
![]() Forhåbentlig kan vi også levere nogle filmartikler, som er interessante at læse!
|
|
![]() |
|
Hej igen!
Så launcher vi sitet på onsdag. Men www.cinefil.dk viser programmet for februar, som også kan ses via facebook her: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.340607085958093.89786.325523114133157&type=3 Vi lægger ud onsdag med The Artist, Mission Impossible og Warrior. ![]() Edited by Bruce - 26-Januar-2012 at 16:07 |
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-Oktober-2007 Location: 4100 Ringsted Status: Offline Points: 1691 |
Nu ved jeg ikke om det er den færdige side.. MEN har lidt ris
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Tak for indspark :-)
En masse er ikke med på siden og fjernet eller gjort inaktiv, deriblandt topmenuer. Det hele er aktivt på onsdag kl 9.00 :-) |
|
![]() |
|
cnpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 17-Marts-2008 Status: Offline Points: 158 |
Har lige kigget på siden. Det tegner godt.
Ville det evt. være en ide i blu-ray anmeldeserne at lave en gennemsnitskarakter på hele udgivelsen og måske en lille kommentar i det grå felt hvor karakterene står, noget a la "must buy", "ikke pengene værd". |
|
![]() |
|
Tak for responsen :) Skal bringe forslaget videre "til behandling"
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |