|
Pioneer 5.1 surround - noget værd? |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |
Jonesdk90 ![]() Bruger ![]() Joined: 08-Januar-2012 Status: Offline Points: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08-Januar-2012 at 16:29 |
Hej brugere
Jeg har tidligere kigget på en Soundbar, men det er jeg gået væk fra igen. Nu har jeg så kigget lidt på et 5.1 system - ved det er lidt af en kovending Har kigget på dette fra pioneer - http://www.proshop.dk/HiFi-og-surround/Pioneer-DCS-404K-hjemmebiografs ystem-2252876.html Umiddelbart synes jeg det er en god pris og et flot design og så har pioneer jo et fornemt renomé. Men vigtigst af alt - hvordan spiller det? Nogle der har erfaringer med det? - evt. Nogle fine alternativer i samme prisklasse. Tak på forhånd |
|
![]() |
|
Jonesdk90 ![]() Bruger ![]() Joined: 08-Januar-2012 Status: Offline Points: 84 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19655 |
I forhold til? Brug dine penge på et sæt brugte stereohøjttalere og en billig reciever i stedet for at købe sådan noget (ja undskyld mig) bras. Klaus |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Ja, der er heller ikke noget externt Digital Input, så ingen mulighed for Surround fra TV, eller fra en BD afspiller eller anden extern enhed. Der er 1 Analog Audio In, så også der er mulighederne begrænset.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tak for svar begge.
Radiomanden: burde jeg ikke kunne bruge surround fra tv'et hvis jeg blot tilslutter via. Hdmi? KlausDM - vil gerne ha' noget elegant også. Troede faktisk pioneer lavede noget ganske fornuftigt. Ved selvfølgelig godt det ikke kan mål sig med b&w, focal og de andre store på markedet. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Det ser ikke ud til at der er ARC.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Og det vil sige? Er desværre stadig grøn på områddet.
Men vil det sige at det kun er muligt med surround når man ser dvd på anlægget? |
|
![]() |
|
Det ser ud til at det er sådan det forholder sig.
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19655 |
I din prisramme bliver det hverken godt eller elegant, når du vil kigge efter komplette systemer. Der er sparet alt alt for meget over det hele. Klaus |
|
![]() |
|
Øv.
Men hvad ville så være noget værd, indenfor prisrammen af 5.000 kr.? Det skal absolut ikke været noget vildt. |
|
![]() |
|
For f.eks at blive ved Pioneer, Reciver: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/forstarker-hojttaler/forstarker-og-afspillere/VSXS500K/pioneer-5-1-receiver-vsx-s500-k
Højttalere: http://www.expert.dk/da/Lyd/hoejtalere/pioneer/pioneer_ses3tb_hoejttalersaet/884938111034.aspx
Så er du en del bedre stillet, og dit Max beløb er overholdt.
|
|
|
|
![]() |
|
Tak for svar :)
Tror dog højtalerne bliver for store. Nu har jeg fundet noget, som jeg tror er fint. Det drejer sig om Pioneer HTP-071 som i øjeblikket er på tilbud i expert. Det får gode ord med på vejen her - http://themanreno.co.uk/2012/01/review-on-pioneer-htp-071-surround-sound-system/ Ville det være et fint køb? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |