recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  New Posts New Posts RSS Feed - Technotrend CT-3650
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Technotrend CT-3650

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming79 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Technotrend CT-3650
    Posted: 15-Januar-2012 at 01:22
Jeg har kigget lidt på en Technotrend CT-3650 DVB-C/T modtager http://www.dvbshop.net/product_info.php/info/p195_Technotrend-CT-3650-HDTV-USB-CI--DVB-C-T--TT-Viewer.html, men jeg er i tvivl om hvorvidt den understøtter MPEG-4.

Hvis jeg kigger i specifikationerne http://www.tt-downloads.de/Update/engl/techspec_tt-connect_ct-3650_ci_en.pdf [PDF] står der godt nok følgende:

Video and Audio decoding via software decoder (MPEG-2 and MPEG-4 AVC/H.264)

Men der står samtidig også dette, som for mig lyder som om at den kun understøtter MPEG-2:

MPEG2 Transport Stream support: ISO/IEC 13818-1
DVB-Video/-Audio support to ISO/IEC 13818-2,-3

Det er DVB-C delen jeg skal bruge. Min antenneforening udsender signalet i MPEG-4 og HE-AAC. Vil Technotrend CT-3650 være istand til at modtage dette?

Jeg har rimelig begrænset viden på området så jeg håber at der er nogle der kan hjælpe. Hvis der er nogle der har noget positivt eller negativt at sige om boksen er det også fint.
Back to Top
kbking View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kbking Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Januar-2012 at 20:34
Nu er det ikke tv Tuneren der decoder signalet men din pc der står for det arbejde. Så ja ct-3650 kan sagtens modtage dvb-c mpeg-4 he-AAC. Jeg har selv sådan en og den virker fint.
Back to Top
kcaroe View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kcaroe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Januar-2012 at 20:10
Terratec's H7 fungerer også med mpeg4! TDC og stofa
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.