|
Mangler en Subwoofer |
Post Reply ![]() |
Author | |
Felius ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 28-December-2009 Location: Danmark Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19-Januar-2012 at 20:10 |
Hej der ude :)
jeg står og skal bruge en ny subwoofer, jeg har en Nad 326BEE forstærker http://www.hifiklubben.dk[...] og jeg ved ikke hvilken subwoofer der passer til :s jeg kan se bag på forstærkeren der står sub 1 og sub 2 :s er der nogen der kan forklare mig hvad det betyder? :)
har ikke så mange penge, da det var en dyr forstærker :p men i omegnen af 1000 kr, den behøver ikke at være voldsom, da jeg bor i lejlighed :) håber i kan hjælpe mig :) |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 15-Februar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 4172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal købe en brugt aktiv sub.
Altså med indbygget forstærker. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Felius ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 28-December-2009 Location: Danmark Status: Offline Points: 6 |
okay :) men hvad for noget kabel skal jeg bruge til min forstærker? et y-kabel? :)
|
|
![]() |
|
Laegsgaard ![]() Ny bruger ![]() Joined: 02-Januar-2012 Location: Kolding, DK Status: Offline Points: 4 |
Hvis du køber en aktiv sub, skal du bruge sub udgangen på din forstærker, og der skal du bruge et coax kabel. Du kan se dem fra hifiklubben her: http://www.hifiklubben.dk/produkter/kabel/subwooferkabel/
Kan anbefale at købe et kabel i ordentlig kvalitet, hvis du 230v ledninger i nærheden, da det kan få din sub til at stå og summe ellers.
|
|
Marantz SR6004, Micromega IA180, Micromega CD10, Dynaudio Excite X16 Front, X12 Bag, X22 Center, Sub 250 Compact, TaraLabs RSC PRIME M1 + PRIME M800
|
|
![]() |
|
okay, men hvis der er kun er phono in på subwooferen, skal man så tilslutte den til venstre eller højre indgang, eller er det fuldstændigt ligegyldigt?
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 31-Maj-2006 Location: Østjylland Status: Offline Points: 1473 |
Det er ligegyldigt.
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
jcool ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 27-November-2010 Location: Denmark Status: Offline Points: 129 |
Et helt almindelig og godt skærmet antenne ledning med nogle gode stik, virker lige så godt !!!
jcool
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |