|
Yulong D100, HRT Music Streamer II+ |
Post Reply ![]() |
Author | |
Plex ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 614 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22-Januar-2012 at 10:53 |
Hey
Jeg mangler en DAC fra min Mac Mini til min Holfi Integra 8. Er der nogen der kender de 2 dacs jeg nævner, og evt. har lyttet på dem? Andre forslag til maks 3000 kr?
|
|
![]() |
|
Autumn ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 10-August-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er også Cambridge Audios nye DAC Magic Plus. På hoved-fi.dk (mener jeg det hedder) er der en anmeldelse af Yulongen. Umiddelbart virker den rigtig fornuftig til prisen, men det skuffer mig lidt at volumenknappen er af plast. |
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Joined: 03-Maj-2006 Location: Amager Status: Offline Points: 416 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Faldt lige over dit halvgamle indlæg. Jeg har anskaffet Yulong D100 og er meget tilfreds, men har ikke sammenlignet den med andre. Hvis du er interesseret i at lytte til den og andre, kan du med fordel tilmelde dig et Hoved-fi meet i Esbjerg den 25. februar. Se mere her
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |