|
Vogels vægbeslag eller...? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Tifosi ![]() Bruger ![]() Joined: 19-Juli-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 72 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04-Februar-2012 at 21:48 |
Efter en flytning har mit elskede th-42pz85 nu mulighed for at komme op og hænge på væggen. Jeg har overvejet et Vogels EFW6345 beslag, men har læst flere ikke er super glade for det.
Er der nogen herinde, der kan tale godt om det og vil anbefale det, eller er der bud på andre alternativer? Vogels beslaget er jo pænt dyrt og jeg ved jo ikke hvor lang tid skærmen holder. Det må gerne have nogenlunde samme funktioner. Jeg vil gerne have muligheden for at se tv i en rimelig bred vinkel. På forhånd tak for svar |
|
![]() |
|
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har mit wogels 6345 til salg, har været glad for det, selv om jeg ikke brugte dents funktioner ret meget. Jeg vil sælge det for 4oo kr.
mvh Lars |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |