|
Drive på Bluray |
Post Reply ![]() |
Author | |
Boel ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 03-Maj-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19-Januar-2012 at 17:46 |
Must Own:Movie-Video-Audio*5 Stjerner ifølge highdefdigest.com
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det kan kun gå for langsomt med at få den hjem. Har et gavekort til Blockbuster som skal bruges lige til den
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Esben T ![]() Bruger ![]() Joined: 03-September-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 64 |
Nogle som kan sige om der er danske tekster på den fra amazon ?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1759 |
det kan man ikke umiddelbart se...........
men jeg kan se der er en til salg her på sitet i filmafdelingen af Køb og Salg http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=108327&title=s-b-drive-the-guard-your-highness-blurays |
|
Ning
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 6691 |
Enig - det er den bedste film jeg har set i år. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
Det har den ikke.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Januar-2007 Status: Offline Points: 1134 |
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Joined: 22-December-2008 Status: Offline Points: 485 |
Må se mig enig med Bowie. Ufattelig kedelig.
|
|
![]() |
|
Ja det er en af den slags film der er enten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En der også deler vandene er TREE OF LIFE den syntes jeg så til gengæld var til ![]() ![]() men den er der også mange der syntes er fantastisk |
|
Ning
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |