|
ipod som fjernbetjening til Denon Ceol? |
Post Reply ![]() |
Author | ||
Mullez ![]() Ny bruger ![]() Joined: 20-December-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23-Februar-2012 at 13:44 |
|
Hej,
Så har jeg fået min denon Ceol hjem og fået den installeret.
Købt hos Hifix i England.
Nu skal jeg have fat i en NAS og igang med at overføre cd'erne.
jev kan læse mig til at en ipod touch er rigtig god som fhernbetjening til Ceol'en.
Jeg har dog 2 spørgsmål:
Kan jeg hente Denons app ned på ipod og bruge den som fjernbetjening til anlægget selvom jeg kører uden NAS, men 'blot' bruger FM radio, Internet radio og CD?
Kan jeg mon, i stedet for en ipod touch, vælge en hvilken som helst anden touch multimedieafspiller, så længe den kan hente apps?
Der er mange lækre mp3/mp4 afspillere på markedet ud over apples.
Hit med jeres erfaringer!
|
||
![]() |
||
Tweaky ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-September-2011 Location: Danmark Status: Offline Points: 630 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tror kun du kan bruge Apple produkterne desværre.
Hvad måtte du slippe for anlægget ? |
||
![]() |
||
Mullez ![]() Ny bruger ![]() Joined: 20-December-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 8 |
|
3200 med fragt og forsikring
|
||
![]() |
||
beddemiz ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 17-December-2009 Location: Danmark Status: Offline Points: 234 |
|
Jeg har selv en Ceol, men bruger dog hovedsageligt Airplay. Remote appen fungere faktisk som den fysiske remote, så den er ligeglad med hvad du vælger af kilde.
App'en findes pt. kun til Apple produkter, dog findes der en app til Android, men den er kun med "experimental support" til Ceol'en: http://www.appbrain.com/app/avr-remote-for-denon-marantz/de.pskiwi.avrremote Spørg endelig hvis du har flere ting du er i tvivl om. |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Oktober-2008 Location: DK Status: Offline Points: 1600 |
|
Dagens griner
![]() |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Joined: 30-Juli-2010 Status: Offline Points: 1809 |
|
![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |