|
50PZ950W vs TX-P50G30Y |
Post Reply ![]() |
Author | |
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-Maj-2007 Status: Offline Points: 1059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04-Marts-2012 at 09:59 |
Nogen der har en mening om ovenstående?
De koster stort set det samme... Det skal siges at jeg får tv-signal fra waoo, så tuner er ikke et issue... Derudover ser jeg film mv på min Dune afspiller...
|
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Joined: 17-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 267 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du lægger vægt på billedkvaliteten er det nok Panasonic du skal vælge. Hvis du lægger vægt på design og 3D kan LG være at foretrække. Flatpanels.dk har testet begge TV, så jeg vil anbefale dig at læse disse tests.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 8672 |
sort er en by i rusland på et 50PZ950Wsort er ikke alt, når vi snakker om billedekvalitet, men en 50PZ950W har lg ikke været heldig med i år
|
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Joined: 17-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 267 |
Samsungs plasma er nok et bedre bud end LG når det gælder billedkvalitet:
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 938 |
kan kun sige jeg ALDRIG røre en LG PLASMA igen...
nu har jeg godt nok GT30 men vil stadig mene PANA er de bedste af de 3 muligheder.... min kammerat har samsungen og selvom den er indstillet efter flatpanels.dk så er billedet bare ikke altid ret pænt...
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Januar-2008 Location: 2635 Ishøj Status: Offline Points: 2358 |
JEg har 50PK950N. Er super glad for den, men fik jeg valgte om at bytte den ud med en G30, havde jeg gjort det uden at blinke. EPG'en er ubrugelig, og synes generelt Panasonic er super nem at bruge, og kvaliteten virker bedre.
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-November-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1179 |
Klart g30.
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |