|
Stofa lukker butikkerne?! |
Post Reply ![]() |
Author | |
Gun ![]() Bruger ![]() Joined: 30-Marts-2010 Location: Aalborg Status: Offline Points: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16-Februar-2012 at 15:24 |
Hej med jer!
Jeg var ude i Stofas butik i Aalborg i går, hvor jeg overhørte en kunde og en medarbejder tale om at Stofa lukker butikkerne og nogle kundecentre. Googlede det så lige, og fandt dette indlæg: http://anthg.dk/Sektion/Forum/index.php?topic=680.0 Er det lige så nyt for jer, som det er for mig? ![]() |
|
![]() |
|
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-August-2006 Status: Offline Points: 901 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, har også hørt det - der har været infomøde her i Næstved hos Stofa hvor pænt mange skulle være blevet fyret...
|
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Juli-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 957 |
Vil det sige at Stofa derefter ikke længere har steder man kan gå hen og hente/bytte kabelmodems mm, eller vil man fortsat kunne det i Aalborg og Aarhus?
|
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
Gun ![]() Bruger ![]() Joined: 30-Marts-2010 Location: Aalborg Status: Offline Points: 133 |
Det tror jeg ikke vi skal regne med, nej.
|
|
![]() |
|
stro ![]() Bruger ![]() Joined: 27-Juni-2010 Status: Offline Points: 63 |
Gad nok vide om de så snart begynder at ansætte nye flere folk til at varetage kundeservice via telefonen.
I går aftes startede jeg som nummer 19 i køen, og 52 minutter senere var vi færdige med opgaven. For 44 minutter siden ringede jeg igen til kundeservice, og var nummer 9 i køen, nu er jeg nummer 1. ![]() |
|
![]() |
|
kolmorgen ![]() Bruger ![]() Joined: 17-Januar-2008 Location: Sydney Status: Offline Points: 107 |
Jeg ved der er blevet rekrutteret en del her i Aalborg...
Edited by kolmorgen - 04-Marts-2012 at 13:01 |
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Joined: 11-September-2007 Location: 5300 Kerteminde Status: Offline Points: 1564 |
Det er godt nok en træls beslutning Stofa har truffet. Jeg har mange gange besøgt kundeservice i Odense og har sat stor pris på den gode service - i modsætning til deres telefonsupport, som er til dumpekarakter! Det skal godt nok køre perfekt fra nu af, for at jeg bliver ved Stofa. For jeg gider simpelthen ikke sidde i lang telefonkø for at få en supporter i røret, som ved mindre om tingene end jeg selv gør. Og ja, det har været min oplevelse de fleste gange jeg har haft behov for at komme i kontakt med dem over telefonen.
Men heldigvis er der da efterhånden flere alternativer til Stofa |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |