recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Beslag til 50VT30
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Beslag til 50VT30

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jblaabjerg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Beslag til 50VT30
    Posted: 06-Marts-2012 at 15:26
Hejsa,

Jeg skal have vores TV op og hænge og syntes egentlig dette beslag ser fint ud:

Efter at have snakket med dem hos AV fik jeg at vide at den bule der er hvor TV-foden normalt sidder nok ville ramme vægen.
Jeg er derfor blevet anbefalet dette beslag:

Udover at det koster ca. de dobbelte så er jeg også usikker på om ikke det første er nemmere at få til at hænge 100% lige da man jo kan skubbe lidt frem og tilbage som med en billederamme.
Vi skal ikke kunne dreje eller vinkle TV'et.

Er der nogen der har erfaringer med beslag til 50" VT30

Pft.
Jens
Back to Top
hjernemadsen View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hjernemadsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Marts-2012 at 15:51
Jeg er enig med AV-Connection i at det førstnævnte beslag næppe vil fungere. Udover kanten forneden er der også en ferritkerne på netkablet som fylder mere end 1,5 cm.

Vogels ophænget kræver at man er omhyggelig ved monteringen for at det kommer til at hænge lige. De to lodrette beslag skal monteres i præcis samme højde bag på TV'et. Der er en smule justeringsmulighed i skruehullerne på den vandrette del af beslaget og indbygget vaterpas som sikrer at det sidder vandret.
Back to Top
Steen6400 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Steen6400 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Marts-2012 at 19:44
Jeg bruger denne her til min 55VT30, det virker fint hvis man bruger de medfølgende afstandsstag Big smile
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Back to Top
jblaabjerg View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jblaabjerg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Marts-2012 at 08:48
Originally posted by Steen6400 Steen6400 wrote:

Jeg bruger denne her til min 55VT30, det virker fint hvis man bruger de medfølgende afstandsstag Big smile

Hej Steen,

Det lyder spændende. Jeg syntes godt jeg kan se i manualen (http://www.cabstone.com/download.html) at der er spacers med til den du bruger, som ikke findes til den med wireophæng.
Er der nogen der har prøvet den første jeg linkede til med et 50" VT30?
Back to Top
taj59 View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote taj59 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Marts-2012 at 09:00
Originally posted by jblaabjerg jblaabjerg wrote:

Hejsa,

Jeg skal have vores TV op og hænge og syntes egentlig dette beslag ser fint ud:

Efter at have snakket med dem hos AV fik jeg at vide at den bule der er hvor TV-foden normalt sidder nok ville ramme vægen.
Jeg er derfor blevet anbefalet dette beslag:

Udover at det koster ca. de dobbelte så er jeg også usikker på om ikke det første er nemmere at få til at hænge 100% lige da man jo kan skubbe lidt frem og tilbage som med en billederamme.
Vi skal ikke kunne dreje eller vinkle TV'et.

Er der nogen der har erfaringer med beslag til 50" VT30

Pft.
Jens
.
hej jeg bruger det type beslag som du linker til EFW8305S, jeg bruger bare nummeret større
Vogels-EFW-8405, til min 65VT30Y, du skal bare bruge dit eget vaterpas når du sætter det op, det der følger med er ikke nøjagtigt nok, og mit sidder helt ind til væggen, jeg har brugt et afstand stykke den der er bredest, og det virker fint.Wink 
Back to Top
jblaabjerg View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jblaabjerg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Marts-2012 at 09:04
Originally posted by taj59 taj59 wrote:

hej jeg bruger det type beslag som du linker til EFW8305S, jeg bruger bare nummeret større
Vogels-EFW-8405, til min 65VT30Y, du skal bare bruge dit eget vaterpas når du sætter det op, det der følger med er ikke nøjagtigt nok, og mit sidder helt ind til væggen, jeg har brugt et afstand stykke den der er bredest, og det virker fint.Wink 

Hejsa,
Tak for dit input.
Jeg har lige et spørgsmål. Når du skal nå f.eks. de to USB-porte der sidder bag på TV'et skal du så pille det ned? Jeg kan ikke se at det er så nemt at skaffe adgang, som det er med dem hvor du bare kan vinkle tv'et ud mens man roder rundt.
Back to Top
taj59 View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote taj59 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Marts-2012 at 09:11
Originally posted by jblaabjerg jblaabjerg wrote:

Originally posted by taj59 taj59 wrote:

Hejsa,
Tak for dit input.
Jeg har lige et spørgsmål. Når du skal nå f.eks. de to USB-porte der sidder bag på TV'et skal du så pille det ned? Jeg kan ikke se at det er så nemt at skaffe adgang, som det er med dem hvor du bare kan vinkle tv'et ud mens man roder rundt.
.
ja men jeg har købt 2 usb forlæger kabler 1,8 m pr stk. som er ført ned til mit tv møbel, her sætte man så bare sit udstyr til, det fungere fint.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.