|
Hvad burde brugt VT20 koste? |
Post Reply ![]() |
Author | |
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 31-Januar-2012 Location: Taastrup Status: Offline Points: 326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07-Marts-2012 at 10:24 |
Hej alle sammen.
Jeg er blevet tilbudt et VT20, som personen nu ikke længere skal bruge. Der er kvit og noget garanti med. Den har været brugt til almindelig brug, der følger ikke fod med, men ophæng følger skam med. Hvad burde prisen være på sådan en? Havde håbet at få den presset ned i 5.000kr lejet, men det er måske også at presse appelsinen lige for meget. Tanker? Hvad synes i?
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og hvilken størrelse taler vi om.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7196 |
5000.- lyder fornuftigt.
Der er jo VT30 og nye på vej. |
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 31-Januar-2012 Location: Taastrup Status: Offline Points: 326 |
det er størrelsen 50".
Min fejl. Men håber også på at få presset ham ned omkring kr. 5000,-
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 17-Oktober-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1330 |
Det skal i hvert fald ikke koste mere end 5000 kr!
Edited by Bravo - 07-Marts-2012 at 14:07 |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Joined: 03-December-2005 Location: Kolding Status: Offline Points: 2074 |
Var det ikke noget med at der var nogen fejl på Vt20.
Bare lige så spørgeren ikke køber "katten i sækken" Men ellers er jeg enig maks. 5000 kr |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |