recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Recordere.dk på tapatalk
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Recordere.dk på tapatalk

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Anders_b Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Recordere.dk på tapatalk
    Posted: 12-Marts-2012 at 17:20
Jeg kan se at recordere.dk er lavet så du kan bruge den godt via mobilen, men jeg tænkte på den på noget tidspunkt bliver tapatalk kompatibel?
Back to Top
Anders_b View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Anders_b Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Marts-2012 at 17:25
Jeg er klar over at spørgsmålet er oprettet i den helt forkerte kategori, men har desværre ikke mulighed for at flytte det, da jeg skriver fra mobilen.
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Marts-2012 at 23:54
Jeg skrev for et års tid siden direkte til admistratoren angående samme spørgsmål. Hans svar dengang var, at da de kører deres forum på en Windows server, og at Tapatalk ikke understøtter det, så kan det ikke lade sig gøre. Om de så sidenhen har skiftet til en Linux server, eller om Tapatalk har fået understøttelse for Windows servere ved jeg dog ikke.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.