|
Stander/ophæng til b&w cm1 |
Post Reply ![]() |
Author | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19-Marts-2012 at 00:03 |
Jeg har sådan et par b&w cm1 der skal bruges til baghøjtalere. De skal stå bag min sofa. og skal have fundet en løsning på hvordan. Kan man få et ophæng til meget billige penge? det er basport bag på.
synes bare standere koster kassen.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
10 sek google, og så kom de her frem
http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hojttaler/vm-acoustics_w05_justrbart-vagbeslag_hvid.htm
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1017 |
Er der ikke andre løsninger end at bore i højtaleren. Tænker lidt på 2 små hylder?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Så må du en tur i Bauhaus eller lign for at kigge efter hyldeknægte og hylder
|
|
![]() |
|
Og tak for det, jeg prøver og tage derud en tur
|
|
![]() |
|
Jeg tænker lidt på om der er en anden løsning. Der er jo 4 gevind huller i bunden. det må da kunne ladge sig gøre at kunne bruge dem på en måde. de skal stå i ørehøjde og pege direkte ind imod mig bagfra.
|
|
![]() |
|
agerskov ![]() Super bruger ![]() Joined: 07-Juni-2007 Location: KBH, Denmark Status: Offline Points: 376 |
Fandt du ud af en løsning som passer til dine cm1?
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |