|
Panasonic G30 |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | |
skovmand ![]() Junior bruger ![]() Joined: 26-Februar-2011 Location: Danmark Status: Offline Points: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12-Marts-2012 at 18:57 |
Har lige investeret i et G30 46" til 5.000kr i Bilka, og vil derfor høre om der er noget jeg skal være særligt opmærksom på ved denne skærm ?
Desuden tænkte jeg på, om det stadig er en nødvendighed med break in af ny plasma skærm, og i så fald hvor mange timer ?
På forhånd tak (;
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
At lade være med at spille på den, have billede uden sorte bjælker, skifte kanal efter et par timer, nedsat kontrast - i de første 100-200 timer. Men ellers bare bruge den almindeligt. Så skulle det ikke være nødvendigt med break-in.
Edited by Kampus - 12-Marts-2012 at 19:34 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-Maj-2007 Status: Offline Points: 1059 |
Hvor har du fundet den til 5K? Den koster 5299 på hjemmesiden...
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 17-Oktober-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1330 |
Jeg var inde og kigge i formiddags, der kostede det 4999, og til eftermiddag kostede det 5299... Bestilte det i sidste uge til 4999
![]() |
|
![]() |
|
skovmand ![]() Junior bruger ![]() Joined: 26-Februar-2011 Location: Danmark Status: Offline Points: 44 |
Takker for svarene (:
Bestilte det også i sidste uge, med levering til på onsdag.
Det lyder til at være et godt tilbud, det eneste der går mig lidt på, er at jeg ikke ved om jeg kommer til at fortryde, at jeg ikke fik en 50" i stedet for. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Jamen en 50 tommer koster vel væsentligt mere...
|
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Januar-2007 Status: Offline Points: 1134 |
Har lige fået mit 42"g30 i dag. Har hængt det op, tændt og trykket på THX profilen. Og nu nyder jeg det fremragende billed. Mere har jeg sku ikke tænkt mig at gøre....
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
Hvilke vægbeslag har du brugt ?
Det er jo med bagudvendte stik :/
Ellers er billedet tilfredsstillende ?
|
|
![]() |
|
ErikUkendt1 ![]() Bruger ![]() Joined: 23-Marts-2010 Status: Offline Points: 152 |
Det var godt nok meget TV for pengene - Tillykke med det Pas på med det i indkøringsfasen og her er et link,der kan svare på nogle af spørgsmålene: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1167305835 -den er stadig aktuel som der står i teksten. |
|
Mvh Erik
|
|
![]() |
|
ErikUkendt1 ![]() Bruger ![]() Joined: 23-Marts-2010 Status: Offline Points: 152 |
-også tillykke til dig Med mit eget TV gjorde jeg det bl.a med THX profilen - men det var desværre ikke nok: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1167305835 |
|
Mvh Erik
|
|
![]() |
|
Mange tak for svaret.
Jeg vil køre en break in for at være helt sikker så :)
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-Marts-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1130 |
Brug IKKE thx profilen de første par måneder, da den ikke har "pixel orbiter" og dermed er indbrænding en større risiko. Kør biograf indtil da.. efter et par måneder er fosforen "brændt ind" og du kan derefter trygt sætte den på THX.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |