|
vinklet antennestik som ikke fylder noget |
Post Reply ![]() |
Author | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 15-Januar-2005 Status: Offline Points: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21-Marts-2012 at 07:48 |
Nogle der kender et antennestik som er vinklet og ikke fylder så meget bagudtil.
Jeg har købt denne type her, men det stikker for meget bagud, så mit tv ikke kan komme så tæt på væggen. |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 07-Marts-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med det her:
![]() |
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 15-Januar-2005 Status: Offline Points: 2047 |
ja muligt hvor meget fylder de bag til ?
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-September-2008 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 1845 |
Det kabel du har købt fylder mindre end det løse stik, jeg tror ikke du kan få det mindre.
Hvad er det for et vægbeslag du har ? Edited by Pony65 - 21-Marts-2012 at 09:42 |
|
![]() |
|
ang det stik jeg har så er det highgrade som stikker dybere end de alm. stik...
havde først et kabel med de små stik, men så var signalet for svagt desværre. Jeg bruger at slimbeslag som kun rager en lille cm ud fra væggen.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |