|
Usb harddisk til LG |
Post Reply ![]() |
Author | |
Davethebrave ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 24-Februar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27-Marts-2012 at 21:34 |
Hvilken USB harddisk kan bruges/anbefales til LG pz950 tv til brug for optagelser/pause af tv'et?
Gerne een som får strøm via usb'en
|
|
![]() |
|
Davethebrave ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 24-Februar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tillæg til mit spørgsmål: Har købt en Verbatim 500gb Store n' go til det formål - men efter tilslutningen til tv'et sker der ikke noget og efter 45 min fjerner jeg den nye harddisk - (hvilket jeg nok ikke skulle have gjort
![]() |
|
![]() |
|
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 27-Oktober-2011 Location: Hovedstaden Status: Offline Points: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
formater den via din PC og derefter tilbage på fjernsynet.
Det er MEGET svært at få nogen forhandlere eller producenter til at anbefale bestemte harddiske/UBS-sticks til PVR-optagelser. Dem som gerne vil svare siger: "prøv dig frem og du kan bytte HDD hvis den er købt sammen med fjernsynet".
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |