recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Usb harddisk til LG
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Usb harddisk til LG

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Davethebrave Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Usb harddisk til LG
    Posted: 27-Marts-2012 at 21:34
Hvilken USB harddisk kan bruges/anbefales til LG pz950 tv til brug for optagelser/pause af tv'et?
Gerne een som får strøm via usb'en
Back to Top
Davethebrave View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Davethebrave Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Marts-2012 at 21:44
Tillæg til mit spørgsmål: Har købt en Verbatim 500gb Store n' go til det formål - men efter tilslutningen til tv'et sker der ikke noget og efter 45 min fjerner jeg den nye harddisk - (hvilket jeg nok ikke skulle have gjort Unhappy da den måske var igang med at formatere til tv'et) Nu afgiver den konstant bip lyd (alarm) hver gang den tilsluttes - både til pc og tv og andre usb-tilslutninger, og kan ikke komme i kontakt med den. Har jeg lige ødelagt den eller er der en løsning?
Back to Top
Raum View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Raum Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-April-2012 at 16:34
formater den via din PC og derefter tilbage på fjernsynet.

Det er MEGET svært at få nogen forhandlere eller producenter til at anbefale bestemte harddiske/UBS-sticks til PVR-optagelser.
Dem som gerne vil svare siger: "prøv dig frem og du kan bytte HDD hvis den er købt sammen med fjernsynet".
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.