|
Panasonic VT30 vs GT50 |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | ||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21-Marts-2012 at 03:34 |
|
Hejsa
Jeg skal have nyt tv indenfor den næste måned eller to, og er fast besluttet på Panasonic plasma. Kan se at den kommende GT50 starter med en pris der ligger i samme leje som sidste års topmodel. Så er spørgsmålet bare, hvilken en af de to børn man vælge? Kan sige så meget, at de nye muligheder på deres smarttv brugerflade ikke siger mig voldsomt meget. Det er mest af alt billedkvaliteten jeg går efter Hvad ville I vælge? |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7196 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vi kender jo ikke til 50 serien endnu.
Jeg ville vente til der kommer anmeldelser af den nye serie, men de første udmeldinger fra den store verden lover godt |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1193 |
|
Du kan se en anmeldelse af deres ST50 her og hvis det fortæller noget om de andre modeller så ville jeg vente på de nye modeller:
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
|
True. Jeg ser bare allerede nu, at flere butikker er ved at udfase 30-serien for at gøre plads til 50-serien. Så hvis nu VT30 er bedre end GT50, så skal man jo slå til, før det er for sent. |
||
![]() |
||
|
Okay ja. Det er jo lige før den anmeldelse sætter ST50 over VT30! Det havde jeg sgu ikke regnet med. |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1193 |
|
Nej det var der vist ingen der havde og så bliver det jo spændende hvad GT og VT er i stand til
![]() |
||
![]() |
||
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Joined: 17-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 267 |
|
Her er et andet review af ST50:
ANSI kontrast 1:5350 ! Jeg kan se at AV-Connection allerede har 50ST50 på lager, den bliver jeg vist nødt til at kigge nærmere på.
|
||
![]() |
||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Joined: 31-Maj-2011 Location: Herning Status: Offline Points: 1073 |
|
Det lyder vildt, hvis den performer som vt30´eren :D
|
||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
||
![]() |
||
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Joined: 17-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 267 |
|
Testen indeholder ingen direkte sammenligning med VT30, bortset fra sortniveauet som er lige så godt eller måske en lille tand bedre. Når lysstyrken samtidig er bedre må kontrasten også være det.
Testen kan godt tolkes som om at ST50 faktisk er bedre end VT30. Introprisen på ST50 ligger da også ret tæt på "exit"-prisen på VT30, men det bliver spændende at se hvor hurtigt prisen falder.
|
||
![]() |
||
|
Den bliver sammenlignet lidt mere på AVSforums test. Og der tegner sig det samme billede. Men efter de to test, er jeg ikke længere bange for at vente på GT50. For dælen hvor må den blive vild :P
|
||
![]() |
||
Donny ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 04-Juni-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 130 |
|
Står i samme dilemma, VT30 eller GT50 ? Skal have nyt hurtigst muligt, hvornår kommer GT50 i butikkerne ?
|
||
![]() |
||
|
Nogle forhandlere skriver at det allerede er på lager.. Jeg har dog sidenhen besluttet mig at det bliver GT50. Efter at have læst testen af den på whathifi i går, er jeg slet ikke i tvivl. Jeg besluttede mig dog allerede efter jeg læste testen af ST50 der linkes til her i tråden.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |