|
Stello da100 sig's efterfølger? |
Post Reply ![]() |
Author | |
benitez83 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 29-Marts-2012 Status: Offline Points: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05-April-2012 at 10:48 |
Hej!!
Har læst mig frem til at d/a konverteren Stello da100 signature skulle være ret fantastisk, men desværre er udgået som salgsvare her i DK :( Jeg kunne vildt godt tænke mig at prøve den i mit setup, for at se om den passede ind, men det bliver jo ikke så nemt, når ingen forhandler den mere. Er der nogen der har kendskab til dens efterfølger, som forhåbentlig er lige så god, eller bedre, og i samme prisklasse?? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 15-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 4342 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du snakket med Rene om han kan skaffe en?
Ellers har jeg lige set en til salg på hifi4all, så prøv at søge på deres KSB side
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
benitez83 ![]() Ny bruger ![]() Joined: 29-Marts-2012 Status: Offline Points: 18 |
Det er da rigtigt! fandt den lige på hifi4all til 4000 kr. Men jeg ville gerne prøve den hjemme hos mig selv først, inden jeg køber den. Så distancen fra sjælland til Århus bliver nok et problem for mig :S
Men hvem er ham Rene du nævner? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 15-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 4342 |
Det er da forhandleren i Odense - Vassagohifi - han plejer at kunne skaffe lidt af hvert til en god pris
![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Oki!!
Tror det er ham jeg har mailet med i dag :D |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |