recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Stello da100 sig's efterfølger?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Stello da100 sig's efterfølger?

Post Reply Post Reply
Author
Ny bruger
Ny bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote benitez83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Stello da100 sig's efterfølger?
    Posted: 05-April-2012 at 10:48
Hej!!

Har læst mig frem til at d/a konverteren Stello da100 signature skulle være ret fantastisk, men desværre er udgået som salgsvare her i DK :(

Jeg kunne vildt godt tænke mig at prøve den i mit setup, for at se om den passede ind, men det bliver jo ikke så nemt, når ingen forhandler den mere.

Er der nogen der har kendskab til dens efterfølger, som forhåbentlig er lige så god, eller bedre, og i samme prisklasse??
Back to Top
Asklepios View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Asklepios Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-April-2012 at 13:19
Har du snakket med Rene om han kan skaffe en?
Ellers har jeg lige set en til salg på hifi4all, så prøv at søge på deres KSB side Smile
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Back to Top
benitez83 View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote benitez83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-April-2012 at 15:39
Det er da rigtigt! fandt den lige på hifi4all til 4000 kr. Men jeg ville gerne prøve den hjemme hos mig selv først, inden jeg køber den. Så distancen fra sjælland til Århus bliver nok et problem for mig :S

Men hvem er ham Rene du nævner?
Back to Top
Asklepios View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Asklepios Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-April-2012 at 17:21
Det er da forhandleren i Odense - Vassagohifi - han plejer at kunne skaffe lidt af hvert til en god pris Smile
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Back to Top
benitez83 View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote benitez83 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-April-2012 at 22:26
Oki!!

Tror det er ham jeg har mailet med i dag :D
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.