|
Vægbeslag til 50" GT30 Pana. |
Post Reply ![]() |
Author | |
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 06-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08-April-2012 at 08:34 |
Hej
har fået et godt tilbud på en GT30 i 50" fra Tyskland som er bestilt hjem men jeg mangler et ULTRA slim vægbeslag som skal sidde så tæt på væggen som muligt. nogle herinde som kan anbefale et vægbeslag til mig ? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 06-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 350 |
Super, dem vil jeg kigge lidt nærmere på :)
ved du ca hvor meget luft der skal være fra væg til tv til udluftning/køling ? er der nogle standarter for dette ? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
Tidligere stod der 7 cm i Panasonic manualen for plasma TV
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Joined: 02-Januar-2008 Location: København, DK Status: Offline Points: 769 |
Det står der også for GT30. Jeg har dog et hængende 3 cm fra vægen. Det virker fint. Det er et Vogels VFW060 beslag. Edit: Tv og beslag er købt sammen i et Panasonic Center. J Edited by Jwin - 09-April-2012 at 15:21 |
|
![]() |
|
Har også kigget lidt på nedenstående beslag fra HN. Der står bare intet om hvor meget luft der er fra væg til tv.
kigger forbi HN idag.. |
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 06-Oktober-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 373 |
,
se dette svenske link 500 sv kr. så er det da billigere i HN bar synd at de ikke har et til en 65 tommer
oversat svensk tekst med google.
HBB Heavy LED er en tynd væg beslag kamp samler de nye slanke LED-tv. HBB Heavy LED er en af markedets tyndeste mounts, når det gør TV bare hænge ud 14.5mm fra væggen, men stadig kan montere op til 50 kilo tunge TV apparater. design er klog og selvsikker, to skinner monteret på bagsiden af TV'et vertikal og en stor skinne monteret vandret på væggen. TV hooked derefter fastgjort til skinnen, der hænger på væggen og fastgøres med to fjederbelastede plade. Vil det vil efterfølgende få adgang til kontakter, ikke noget problem, men det er kun at vippe TV'et fra væggen. TV derefter sidder fast på væggen, indtil den dag, hvor du ønsker at fjerne det. HBB Kraftig LED passer til de fleste edge LED tv-modeller på markedet. Max VESA 600 x 600 Max belastning 50 kg
|
|
![]() |
|
jep :) var ude at kigge på det beslag og købte det med hjem.. De have også en større model 42" til 70"
|
|
![]() |
|
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 06-Oktober-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 373 |
det har jeg også været
![]() ![]() det skal min 65VT50Y så sidde på
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |