recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  New Posts New Posts RSS Feed - "Se mit HTPC setup" - en oversigt
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

"Se mit HTPC setup" - en oversigt

Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote strandvasker Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: "Se mit HTPC setup" - en oversigt
    Posted: 12-Januar-2010 at 16:52
Indlægget her er beregnet til én ting, at samle en række links til de beskrivelser gruppens brugere har lavet af deres HTPC løsninger.

Du kan bruge indlægget her som en oversigt der gør det nemt for dig at finde de beskrivelser andre har lavet gennem tiden.

Hvis du selv har en HTPC løsning du har lyst til at fortælle os andre om, så kan du gøre det ved først at oprette et nyt emne i "Microsoft Mecia Center, MCE og HTPC" forummet med din beskrivelse og bagefter klikke Besvar til indlægget her og skrive fx. "Se min Mythbuntu baserede HTPC her <link>" og så lægge et link til din beskrivelse.

Det er mit håb at tråden her kan holdes fri for debat og nøjes med at indholde links og en kort "overskrift".

Slid det med helse.. LOL

Edit: Nu med "street credit" til Diazz for også at have fået ideen..

Edited by strandvasker - 17-Januar-2010 at 00:17
Back to Top
Bschmidt View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bschmidt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Januar-2010 at 18:05

HTPC-Setup oversigt.                 

Herunder kan du finde en opdateret oversigt over de indlæg der er postet i HTPC tråden - for overblikkets skyld. Naturligvis efter aftale med strandvasker. Enjoy LOL.

Vil i have en kort beskrivelse (tags) på så send en PM

MVH BS

Edited by Bschmidt - 22-Januar-2015 at 20:14
Back to Top
Kristjan View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kristjan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-Januar-2010 at 18:24
Har man sagt A må man også sige GF....
Back to Top
diazz View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote diazz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Januar-2010 at 17:57
Standvasker, hvis du lige havde brugt 2 min på at søge ville du se at der allerede er oprettet sådan en tråd :) 

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73229&title=vis-dit-media-center
Back to Top
confused View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote confused Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Januar-2010 at 19:41
diazz : hvis du lige havde brugt 2 min, ville du have opdaget, at i modsætning til dig, har strandvasker formået at få hans tråd prioriteret, så den ikke ender i "glemmebogen" ;-)

Men hvad med dem af jer, der bidragede i den anden tråd, samlede jeres links herinde ?

(jeg skal nok slette dette indlæg om lidt)

(kan desværre ikke længere slette indlægget)

Edited by confused - 17-Januar-2010 at 10:54
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Back to Top
jgni View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jgni Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Januar-2010 at 23:31
Originally posted by confused confused wrote:

(jeg skal nok slette dette indlæg om lidt)

HvorforQuestion

Det er da relevant nok, det du siger...

(Ja oki, jeg havde glemt det med at strandvasker håbede på ingen debat herinde...)

Edited by jgni - 16-Januar-2010 at 23:31
Mvh. Jan
Back to Top
diazz View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote diazz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Januar-2010 at 00:15
Confused så kunne man jo ha overvejet at få lavet den tråd der allerede var igang som sticky i stedet for at starte 20 nye tråde. 
Back to Top
wanjer View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote wanjer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Januar-2010 at 16:28

Så fik jeg taget mig sammen til at tage lidt pics. og skrive lidt tekst om mit setup.

Her.

Ps. hvorfor er sticky blevet fjernet?
Pioneer 5090H
Marantz SR6003
KEF 5005.2
Oppo 831 (når den engang rammer landet)
Back to Top
Hansio View Drop Down
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hansio Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17-Januar-2010 at 21:52
wanjer.... Jeg kan sku næsten ikke sige andet end, hold dog kæft hvor ser det pisse godt ud Thumbs Up Thumbs Up Virkelig imponerende uden at ha nået at læse indholdet af dit hw setup.
Back to Top
strandvasker View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote strandvasker Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Marts-2010 at 15:34
Så fik jeg også møffet mig langt nok i mit projekt til at ville dele det med jer..

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=77036&title=strandvaskers-htpc-cirkus er linket til mit setup.
Back to Top
Slettet_120331 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Slettet_120331 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Marts-2010 at 10:42
Back to Top
pilehave View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pilehave Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Marts-2010 at 09:06
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.