|
TX-P50GT30Y nu 6999,- |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | ||
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Joined: 30-April-2012 Location: mesinge/fyn Status: Offline Points: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30-April-2012 at 23:29 |
|
fandt det på elmutantens webshop og reserverede fluks et til afløsning af vores gamle px80.
gad vist om prisen kan synke meget mere
Edited by blumenburg - 30-April-2012 at 23:33 |
||
![]() |
||
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Joined: 22-Februar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 504 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er alligevel imponerende at man har behov for at håne en forretning, hvor man både finder et ekstremt godt tilbud og samtidig vælger at købe derfra.
|
||
![]() |
||
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Joined: 30-April-2012 Location: mesinge/fyn Status: Offline Points: 383 |
|
![]() |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-Januar-2007 Location: Ama'r Status: Offline Points: 1499 |
|
![]() Edited by len61 - 30-April-2012 at 23:58 |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 938 |
|
arrrrggggg seriøst har sgu lige hentet mit i fredags i Fona til 8999 kr
![]() nedern
|
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-Januar-2007 Location: Ama'r Status: Offline Points: 1499 |
|
![]() |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 938 |
|
ja skulle ha mulighed for 14 retur da jeg bestilte den ONLINE på fona.dk men dog til afhentning i butik... ved godt det er en del penge men, med besværet med at skulle ha fat i en kammerat med stor bil igen for at aflevere den og hente den anden og tid frem og tilbage osv.. så ender det sgu nok med ikke og gi så meget... jeg har bl.a. for mange dårlige erfaringer med Elgiganten og har min nuværende forsikret igennem Fona som jeg trods alt fik en go pris på... så Tror jeg vil prøve og se om jeg kan glemme denne tråd :D
|
||
![]() |
||
villads og vega ![]() Super bruger ![]() Joined: 15-December-2008 Location: Denmark. Kbh. Status: Offline Points: 412 |
|
Medfølger der 3d briller ?
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: Hillerød, DK Status: Offline Points: 6062 |
|
Nej, men kan du leve med uoriginale, så er de pænt billige på amazon.co.uk En skam det har indbyggede blæsere, for ellers er det godt nok vildt billigt, og noget jeg ville overveje i stedet for GT50, som alligevel er præcis dobbelt så dyrt. |
||
![]() |
||
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2010 Location: Valby København Status: Offline Points: 275 |
|
øv, det har jeg betalt for g30 for 3 måneders tid siden
|
||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||
![]() |
||
|
har lige hentet det hjem og pakket bæstet ud og monteret ophæng fra harald n på bagsiden.
imorgen efter job ryger det på væggen og ja det er med en vis spænding i forhold til brummelyde og blæserstøj , men har altid lyden kørende over surround anlægget så jeg håber det måske kan være medvirkende til at dæmpe generende lyde. blir spændende at se hvor stor forskellen er på gt30 50"og så vores px80 42" som vi netop nu tilbringer en sidste aften i selskab med, og egentlig er ok tilfredse med ...bortset fra at det er blevet alt for lille
![]() |
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1213 |
|
evt til 5999,- her http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=640469
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |