|
Fladskærm til max 10.000kr,- |
Post Reply ![]() |
Author | |
axeltoft ![]() Ny bruger ![]() Joined: 04-Maj-2012 Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04-Maj-2012 at 12:28 |
Jeg har ik rigtig forstand på fladskærme, men er blevet sat til at finde en til mine forældre. De er blevet tilbudt en 46" UE46D7005 til 8.600kr,- Er det, det bedste de kan få hvis de skal ha' en skærm i 46"+ og til max 10.000kr,-
De får signal fra Stofa kabeltv. De kommer ik til at bruge 3D og smarttv, så det behøver der ik være den store vægt på, og så skal det var en LED skærm, da plasma ik ville gå, da de tit har den stående på feks. tekst-tv i flere timer afgangen. Kom med jeres bud. Hvis i ik rigtig kan overskue at skrive det store, så i det mindst smid den model i selv ville købe, hvis i havde 10K til en ny skærm, så kigger jeg selv om dem :) 1000tak for hjælpen, hilsen jesper.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, der findes bedre skærme, og jeg kan ikke se nogen grund til at fravælge et plasma TV, som er bedre til alm TV-kig og DVD. INGEN ser vel på den samme TTV side i flere timer, men skifter side, så ingen problemer her når panelet er kørt til de første 200 timer. Jeg ville vælge en Panasonic...
|
|
![]() |
|
Jo min far ser feks. samme aktieside i 3-5timer nogle gange, så går han og ordner have, og kigger ind gennem vinduet. Og de falder også tit i søvn foran tvet med samme kanal, så nej plasma vil bare ik gå til dem desværre.
Så har du måske et led du ville vælge?
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 05-Marts-2008 Status: Offline Points: 1924 |
Timevis med tekst tv på samme side er nok at udfordre skæbnen med plasma.Jeg ville eksempelvis kigge på noget Sony ala dette:
|
|
![]() |
|
Er de sony'er bedre end UE46D7005?
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Joined: 05-Februar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 3498 |
Hvis vi snakker billedkvalitet, så er svaret klart nej. D7005 har samme billedkvalitet, som den noget dyre D8005 serie, som var Samsung bedste LED fra 2011. Mens tv'et fra Sony er EX723/NX723 er et "mellemprisklassen tv" som koster lidt mindre end Samsung'en. |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
Ved køb af Sony, får du til gengæld et tv der er færdigsamlet på fabrikken, det er ikke altid tilfældet med modellerne fra Korea.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Joined: 05-Februar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 3498 |
Den kommer du til, at uddybe? |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
Læs brugernes frustrationer omkring samlekvaliteten på Samsungs modeller, gælder fra low til high end. Læs mit indlæg omkring pc monitoren SyncMaster 27SA950.
Der findes utallige beretninger både her og på Flatpanels, blot for at holde os til DK. Min fortolkning af indlæg, og egen oplevelse, henleder tanken på at kunden er kvalitetskontrollen.
Edited by JeTex - 05-Maj-2012 at 13:57 |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Det er rigtigt, at der har været nogle enkelte som har beklaget sig på især flatpandels, men hvor mange snakker vi om? så vidt jeg læst om, så taler vi kun om et par stykker. Ud af de rigtig mange som har købt en Samsung skærm. Man skal jo også huske på, at Samsung sælger op til 4-5 gange flere skærme end f.eks. Sony og Panasonic, Philips gør. Og dermed vil man også opleve flere folk, som ikke er tilfreds. Omkring SyncMaster, så benytter vi faktisk sådan en skærm på mit arbejde, bare i 22" - og jeg har vel sat sat omkring 120 skærme op indenfor de sidste 3 år. Og ingen af dem har der været fejl på. Så jeg synes ikke, man kan konkludere din påstand, med et så spinkelt påstand. Men hvis man ikke synes om produkterne fra Samsung, så køber man vel bare noget andet, længere er den vil ikke. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |