|
Test af Sony KDL-HX853 |
Post Reply ![]() |
Author | |
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08-Maj-2012 at 14:56 |
2 rigtig positive anmeldelser af Sony KDL-HX853 http://www.trustedreviews.com/sony-kdl-46hx853_TV_review http://www.whathifi.com/review/sony-kdl-55hx853 Spændende hvad flatpanels når frem til med deres test
![]() Edited by kennethbrdk - 08-Maj-2012 at 15:05 |
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Joined: 03-December-2005 Location: Kolding Status: Offline Points: 2074 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ved vi da på forhånd.
De når frem til at det er et godt tv, men at det ikke når op på panasonic plasma tv. ![]() |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-April-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 1397 |
Glæder mig til at se det IRL.
Overvejer nemig at udskifte mit nuværende Sony TV med denne nye top-model. ![]() |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-September-2006 Location: StorKBH Status: Offline Points: 555 |
Jeg tror Sony top model for 2012 er stadivæk HX92x?
|
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1193 |
HX92x er full LED så vidt jeg kan læse mig til hvor HX85x er Edge LED
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Joined: 27-April-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 1397 |
Selvfølgelig. Og der kommer vist nok en HX95x til efteråret ?
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-Juni-2007 Location: Greve Status: Offline Points: 6286 |
Hold da op en super karakter fra trustedreviews
![]() MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Er der nogen kender en butik i nærheden af Struer/Holstebro der har modellen stående.....
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-Januar-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 4858 |
Flere seriøse testsites som bla - HDTVtest.co.uk og AVforums.com - falder da godt nok helt på røven mht rå billedkvalitet på den nye PanaVT50 - og Flatpanels plejer jo at have nogenlunde samme filosofi . Men hvis man ikke udelukkende fokuserer på bedste billedkvalitet til film og sport, så har Sonyen helt klart masser af andre fede kompetencer .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Jeg overvejer også kraftigt VT50 men er stadig usikker på om jeg kan leve med 50 hz bug - har både set eksempler, hvor det ikke er så slemt og andre hvor det er temmelig slemt. Har set en del af de nye topmodeller på nær sony's 855HX så inden jeg også har set den venter jeg med at tage en beslutning. Det tv der har skuffet mig mest er Samsung ES8005 - har virkelig svært ved at forstå at det har fået topanbefaling hos flatpanels. Nu har jeg ikke set et kalibreret, men de profiler man kan vælge er skræmmende ringe.
|
|
![]() |
|
http://www.avforums.com/reviews/0/latest_review.htmlSå blev den også testet hos avforums og ganske fin anmeldelse. Umiddelbart mere positive end Flatpanels.
|
|
![]() |
|
Therock ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juni-2011 Location: Randers Status: Offline Points: 586 |
Ja det er lækkert og se..
Meget sjældent og se 10/10 ![]() Jeg er sgu stadig superglad for mit x4500
Edited by Therock - 26-Maj-2012 at 09:22 |
|
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Cambridge CRX 120 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" | |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |