|
Pana 50" GT30 væg montering ?? |
Post Reply ![]() |
Author | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17-Maj-2012 at 11:57 |
vil gerne montere min GT30 på væggen...
men mit gamle beslag er træls at se på det er næsten 15 cm fra væggen monteret på den.. så har fundet et andet beslag jeg har som jeg endelig kan bruge da gt30 ikke har bagudvent stik... Dog er der kun ca 3 cm fra skærm til væg, er det noget problem med GT30 tænker bl.a. på de blæsere osv..
|
|
![]() |
|
Quest ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 19-Marts-2006 Status: Offline Points: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har to GT30 skærme, begge hænger 3 cm fra væggen monteret med en hyldeskinne.
Det fungerer fint. Det vigtigste er at luften kan flyttes fra under skærmen og op ud i toppen. Jens
|
|
Walk slowly; drink lots of water
|
|
![]() |
|
blumenburg ![]() Super bruger ![]() Joined: 30-April-2012 Location: mesinge/fyn Status: Offline Points: 383 |
har lige smidt mit 50" gt30 på væggen med et fint beslag fra harald nyborg
|
|
![]() |
|
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 15-Januar-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 632 |
Hvilket beslag? (Lige købt et GT30 50" i dag)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |