recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Vægbeslag til højtaler - hvor købes??
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Vægbeslag til højtaler - hvor købes??

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote julle.p Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Vægbeslag til højtaler - hvor købes??
    Posted: 21-Maj-2012 at 21:28
Hej alle.

Håber i kan hjælpe mig med at finde nogle gode vægbeslag til mine højtallere.

De 2 fronthøjlere sidder kun med én skrue.
De 2 baghøjtalere sider med to skruver, hvor afstanden mellem de to huller er 70mm.
Højtaler-mærke: Paradigm Cinema 90 CT v.3. De vejer under 5 kg stykket.

Krav:
- Skal være sorte.
- Jeg vil gerne kunne rotere højtalerene til siden samt op / ned.
- Skal helst være pæne...

Jeg har vedhæftet nogle gamle beslag jeg engang selv lavede. Jeg søger jo noget lignende, men det må også gerne kunne tippes op og ned...

Håber i kan hjælpe.

Edited by julle.p - 21-Maj-2012 at 21:30
Mvh. Alex
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Maj-2012 at 21:38
Back to Top
julle.p View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote julle.p Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Maj-2012 at 21:49
Jeg har godt kigget på dem - Men det irriterer mig lidt, at jeg ikke kan få samme design på front og baghøjtalere...

Nogle der ved om der ligger nogle fysiske butikker i 2800 Lyngby som har vægbeslag? Lydportalen eller Hifiklubben - mon de har et udvalg hjemme?
Mvh. Alex
Back to Top
julle.p View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote julle.p Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Maj-2012 at 22:16
Alternativt kunne man måske finde nogle der passer til de der 60mm holes, som er i begge højtalere?
Mvh. Alex
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21-Maj-2012 at 23:08
Originally posted by julle.p julle.p wrote:

Alternativt kunne man måske finde nogle der passer til de der 60mm holes, som er i begge højtalere?

http://www.av-cables.dk/vaegbeslag/hoejttalerbeslag/vogels_vlb_500_vaegbeslag_til_hoejttalere_5_kg_2178_da.html

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
julle.p View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote julle.p Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Maj-2012 at 08:23
Sætter man dem mon bare på med 2 skruer, som skærer sig i plastikket? Der er ikke skruemønster i, men blot et hul.
Mvh. Alex
Back to Top
julle.p View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote julle.p Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Juni-2012 at 19:44
Jeg har købt disse:
http://www.audiotekh.co.uk/products/Microphones-Euromet,-BS%7B47%7DW%252d2-Utility-Swivel-Bracket,-finished-in-black.html

De koster knap 200 kr pr beslag incl forsendelse. De passer til de bagerste højtallere og så skal man lige borer et enkelt hul til de forreste højtallere.

De er rigtig solide.

Mvh. Alex
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.