recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  New Posts New Posts RSS Feed - Galaxy S3 - hjælpetråden
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Galaxy S3 - hjælpetråden

Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote amorbavian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Galaxy S3 - hjælpetråden
    Posted: 02-Juni-2012 at 20:53

Nogen, der ved om man kan slette de kontakter, man har synkroniseret med Facebook? Jeg har prøvet at vælge, at den ikke skal synkronisere med FB, men kontakterne, der allerede er synkroniseret forbliver i kontaktlisten. Kan man gøre noget?

Og lad os bruge denne tråd til generelle spørgsmål om brugen af S3.

BORING!
Back to Top
spawn View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote spawn Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Juni-2012 at 22:22
Jeg har godtnok ikke synkroniseret mine facebook kontakter men jeg gætter på det gøres ligesom man ville gøre med andre kontakter

Åben kontakt applikationen
Tryk på menu knappen nederst til venstre
vælg slet
sæt hak ud for de kontakter du vil slette
tryk på ok knappen i toppen

Du kan evt. starte med at udvælge kun at se facebook kontakterne for at gøre det lettere

Åben kontakt applikationen
Tryk på menu knappen nederst til venstre
Tryk vælg kontakter der skal vises
Vælg Facebook så vises kun facebook kontakter
Tryk menuknap igen
Vælg slet
Vælg slet alle

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Back to Top
amorbavian View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote amorbavian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2012 at 16:01
Tak skal du have spawn. Jeg var inde og kigge i den menu, men havde fuldstændig overset det punkt hvor man kan vælge hvilke vises, så er der jo ikke en grund til at slette nogen. Det er også fedt, at man kan lave en custom liste. 

BORING!
Back to Top
Jonesdk90 View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonesdk90 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2012 at 18:27
Jeg har et problem med min Galaxy S III. Kan det virkelig passe at man ikke kan sende MMS'er som er taget i 8 MP? De fylder ca. 1.8 mb. Hver gang jeg prøver at sende kommer der et rødt udråbstegn frem og så står der MMS understøttes ikke af netværk. 

Jeg kan godt modtage MMS'er, eller dvs. kun nogle gange. Andre gange siger den "failed to retrive the message"

Jeg har 3 som udbyder og så vidt jeg kan læse mig frem til, så har de ikke opsat nogle begrænsninger. Jeg bruger ChompSMS men har også prøvet med standard programmet.

Nogle der er kloge på dette punkt?
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote amorbavian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2012 at 18:49
Der er vist en øvre grænse for MMS - ikke afhængig af 3, men generelt. Er der ikke?

BORING!
Back to Top
Jonesdk90 View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonesdk90 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2012 at 18:51
Dvs. jeg skal ændre MP størrelse hver gang jeg skal sende et billede på MMS? Det er godt nok besværligt. 
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote amorbavian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2012 at 19:15
Hos mig kompresserer den automatisk, kan jeg se nu. Dog vil den ikke sende, da den siger, at "service currently unavailable". Ved ikke hvorfor den er det, men jeg har netop skiftet fra 3 til Telia (ja, jeg ved ikke hvorfor, blev sur på 3), og ved ikke om MMS skal aktiveres først eller noget...

BORING!
Back to Top
Jonesdk90 View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonesdk90 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2012 at 19:23
hm, underligt. Jeg kan sagtens vedhæfte billedet, men når den skal sende siger den bare "MMS understøttes ikke af netværk". Jeg har hentet 3's MMS indstilinger. 

Jeg er lige skiftet fra iPhone til en Android baseret mobil og syntes den er rigtig lækker - bortset fra nu, hvor jeg har lyst til at kaste den af h til. LOL
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote amorbavian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2012 at 19:28
HEHE, jeg havde Sony (med 3) før, og da sendte den bare uden problemer og uden at hente indstillinger...så det er ikke et generelt Android problem. Ved ikke om vi mangler at gøre noget i S3eren selvom det ville være underligt...

BORING!
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2012 at 19:31
Hvor er det vel nok skønt med iMessage Wink
Back to Top
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote amorbavian Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2012 at 19:46
Apple-fans not welcome!Wink

BORING!
Back to Top
Jonesdk90 View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonesdk90 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-Juni-2012 at 19:47
Nej, det kunne jeg heller ikke forestille mig. Jeg har efterhånden bare været inde i alle indstillinger og forbindelser. Men det er mig godt nok en gåde. Er der ikke nogen der sidder med en SGS II el. III som ved noget? 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.