recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - nyt tv men mangler strømstik
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

nyt tv men mangler strømstik

Post Reply Post Reply
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Juleulven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: nyt tv men mangler strømstik
    Posted: 09-Juni-2012 at 00:23
Hejsa

jeg har nu købt og fået mit Pana TX-P42ST50Y og er bare super glad for fjernsynet...
der er dog en lille hovsa...

jeg har et specielt SMS beslag (3delt) som jeg gerne vil have fjernsynet op på.
Desværre er der bare ikke plads til strømstikket ...

i kender alle dette:

MEN findes der et der er "fladere" ?  altså stikker "mindre" ud bagpå?
for kan jeg bare få en ½ til 1 cm af er det nok nemlig...

:)
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Juni-2012 at 08:02
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
Juleulven View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Juleulven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Juni-2012 at 20:24
Tak for den klaus...  :)
godt nok skulle jeg lige google lidt efter en online site hvor man rent faktisk kan handle via, når man sidder i danmark.

nu er den ihvertfald bestile til ca. 100,- også ser vi om den er "slimline" nok ...

Back to Top
Allan Olesen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Allan Olesen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Juni-2012 at 21:27
Originally posted by Juleulven Juleulven wrote:

Tak for den klaus...  :)
godt nok skulle jeg lige google lidt efter en online site hvor man rent faktisk kan handle via, når man sidder i danmark.

Man kan da fint handle på ebay.co.uk, når man sidder i Danmark.
Back to Top
Juleulven View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Juleulven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Juni-2012 at 23:09
hmm ... jeg prøvede og tilføje til kurven og klikke bestil ... så bad den om mine informationer og jeg kunne ikke vælge country ... men måske jeg bare var træt og så forkert :)
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Juni-2012 at 06:55
Originally posted by Juleulven Juleulven wrote:

nu er den ihvertfald bestile til ca. 100,- også ser vi om den er "slimline" nok ...

Hvis du nu havde boet i nærheden af Hammel, kunne du have kommet forbi efter et du kunne prøve med.

Men du har intet bynavn i din signatur, så jeg fik ikke lige tilbuddet med i første posting.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
Juleulven View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Juleulven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Juni-2012 at 08:47
uhm ... hammel??  er det mon lige så sigende som Skævinge?  ;-)
det går skam nok ... ellers tak for tilbuddet.

vi får se når det lander.
Back to Top
Kasper_J View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kasper_J Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Juni-2012 at 08:50
Originally posted by Allan Olesen Allan Olesen wrote:

Man kan da fint handle på ebay.co.uk, når man sidder i Danmark.

Kommer jo meget an på, om sælgeren ønsker at sende til Danmark - Ham i linket sender f.eks. kun til Storbrittanien..

Edited by Kasper_J - 10-Juni-2012 at 08:50
Back to Top
Juleulven View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Juleulven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2012 at 00:41
Originally posted by KlausDM KlausDM wrote:

Sådan et her?

http://www.ebay.co.uk/itm/IEC-RIGHT-ANGLED-KETTLE-PLUG-90-DEGREE-ANGLE-SOCKET-C13-/160604386965

Klaus

har nu modtaget det og det er bare rigtig godt... det kan PRÆCIS sidde under beslaget så nu er TV'et oppe på væggen ... nu skal der lige flyttes en hylde også er alt klart :-)

tror jeg skal have bestilt en 3-4 stykker til .... kunne godt bruge til HTPC'en og forstærkeren også ...  :)

anyways tak for hjælpen
Back to Top
SVP03 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SVP03 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2012 at 11:36
Kan du tage et billede med den nye plug fra siden, har samme problem med nit 50vt50 på et FiXiT 600 beslag.
SVP03
Back to Top
Juleulven View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Juleulven Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Juni-2012 at 14:27
Originally posted by SVP03 SVP03 wrote:

Kan du tage et billede med den nye plug fra siden, har samme problem med nit 50vt50 på et FiXiT 600 beslag.

Det kan du tro jeg kan :-) dog kan jeg ikke vise det fra siden pga de 2 lodrette stænger som skrues på TV og derefter "Hænges" på på pladen der sidder på armen.

til mit TV medfulgte et bestemt strømstik der havde "modhager" så det ikke bare kan falde ud.
Dette gør, at der sidder en "krans" omkring strømstikket på TV'et. Den skal du nok have af. 2 skruer.

Herefter tog jeg et standard kabel og klippede det normalt "plug" af og satte det "Kettle plug" på som er her i tråden.

Pladen bagpå TV'et kan LIGE PRÆCIS være der. Der skal presses ca. en ½ mm for, at skruen nedefra til bagplade holder TV'et på plads i bunden ...

Edited by Juleulven - 16-Juni-2012 at 14:28
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.