|
Pana 65VT50 fod eller væg? |
Post Reply ![]() |
Author | |||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23-Juni-2012 at 16:27 |
||
Får snart et Pana 65VT50
Vil i stille det på tv-bord eller hænge det op ? Er det ligegyldig med hensyn til blæserstøj ? Evt beslag til væg : anbefaling modtages gerne (ikke de dyreste) Ikke behov for dreje eller vippe funktion. |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-April-2007 Location: Vestegnen Status: Offline Points: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
En fladskærm skal hænge på væggen
![]() Edited by Sploink - 23-Juni-2012 at 17:05 |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
||
Mit er placeret på bord. Placering er vel afhængig af stueindretning.
Mit tv er placeret foran vinduer i stuen, kan man få sugekopper til et vægbeslag? I givet fald, kan jeg måske hænge mit tv på vinduet.
Edited by JeTex - 23-Juni-2012 at 17:23 |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
||
Jeg har 2 skærme uden blæsere, disse står på borde FORDI: Jeg læste at vægbeslag kunne give raslerelyde. Nu spørger jeg om et mega 65" med blæsere giver støjproblemer hvis det hænger på væggen? Hvilket vægbeslag til 65" Pana ? |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
||
Mine paneler har altid hængt i et billigt beslag fra Harald Nyborg. Ingen raslelyde, muligheden for at vinkle beslaget en smule, så man kan komme til stik osv. Men okay, er så heller ikke "Limet" klods op ad vægen, men giver den ventilation som jeg gerne vil have. Hverken mere eller mindre blæser lyd hos mig, om panelt står i sin fod, eller hænger på vægen
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
||
Kan dette beslag bruges til 65" VT50? Hvor langt mellem væg og panel ? |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
||
Der er noget med 5 cm
![]() Edit: det kan snildt bære et 65 tommer:
Edited by Hother - 23-Juni-2012 at 21:49 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
||
Tak Hoter Det ser enkelt og fornuftig ud, godt fundet. Det er nok rigtig at ventilation bag " Pana-radiatoren" er godt Små børn skulle jo nødig brænde sig ved berøring af skærmen ![]() |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
||
Vægbeslag
Hother har fundet denne til mig http://www.harald-nyborg.dk/p8874/vaegbeslag-t-lcd-30-63-xx0711 Desværre er vægpladens centrum lige hvor udtagene er Er der nogle der kan anvise en anden løsning til en 65"VT50 2-3 cm afstand uden vippefunktion ? En tung dreng at hænge op på en gasbetonvæg Har set på nogle dyre spinkle Vogel Er det dem i bruger ? |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 22-April-2007 Status: Offline Points: 1023 |
||
en af mine bekendte har den |
|||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|||
![]() |
|||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 938 |
||
jeg har et lille spørgsmål...
jeg har en væg hvor jeg meget gerne vil placere mit 50" Gt30 dog er det lige ved et vindue som jeg dog har et mørklægnings gardin ved.. men skader det tvet at stå lige foran et vindue tænker på solen osv.
|
|||
![]() |
|||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 22-April-2007 Status: Offline Points: 1023 |
||
Hvis jeg husker rigtig så har JaTex sin TV lige foran vindue så hen må vere den rate at svare på det |
|||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |