|
Nokia Lumia 900, touchscreen virker ikke... |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-April-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 7973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04-Juli-2012 at 16:06 |
|
... på min kones Nokia Lumia 900. What to do??
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Joined: 06-Februar-2008 Location: Vodskov Status: Offline Points: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kontakt fagforeningen?
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-April-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 7973 |
|
Jeg tror nu nok at jeg gerne vil have et seriøst svar.....
![]() |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
bird ![]() Super bruger ![]() Joined: 16-December-2004 Status: Offline Points: 296 |
|
Tag batteri ud, indsæt igen og genstart.
Hvis det stadig ikke virker, så er den vel defekt og skal indsendes til reparation. |
||
![]() |
||
|
Hellooo - du kender vist ikke Lumia. Man kan ikke tage batteriet ud. Det ville jeg ellers også normalt have gjort.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
bird ![]() Super bruger ![]() Joined: 16-December-2004 Status: Offline Points: 296 |
|
Jamen, så er den vel defekt.
Ellers prøv at læse her: http://maxdalton.hubpages.com/hub/Troubleshooting-Nokia-Lumia-900-Problems
Edited by bird - 04-Juli-2012 at 16:33 |
||
![]() |
||
|
Ok virker nu. Holdt sluk knappen inde i lang tid indtil den slukkede.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19651 |
|
Nu er det jo også en Nokia - På min arbejdsplads er der 3 med Lumia 800. Stabilitet er ikke ligefrem det ord jeg vil bruge mest om den. En kollega fik sin retur fra rep (ville ikke forbinde via BT), det virkede i 26 timer og nu er han tilbage på sin gamle telefon, der fint virker sammen med hans BT handsfree i bilen.... Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
|
Det virker meget underlig, eftersom Lumia'erne ikke er ramt af de samme "app-crash" som f.eks. iPhones/iPads... Men alt kanselvfølgelig have fejl.. M.v.h.
|
||
![]() |
||
|
Tja - alt elektronik kan jo fejle, men jeg synes nu at de virker ret stabile. Nu har jeg ikke brugt min så lang tid endnu, men det er første gang der har været noget med min kones. Og det kan jo skyldes at hun aldrig slukker den. Jeg slukker altid min mobil, når min kone er hjemme.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19651 |
|
Jeg er nu på over ½ år med ipad uden crash.... Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
|
Og min gør det næsten dagligt.. M.v.h.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |