|
Vægbeslag Pana 65VT50 |
Post Reply ![]() |
Author | |
E.Larsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 11-Juli-2012 Location: Århus, Danmark Status: Offline Points: 482 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11-Juli-2012 at 07:11 |
Hej
Jeg har fået adgang igen...endelig (nyt styresystem) Jeg har stadigvæk ikke fundet et vægbeslag til 65VT50. Problemet er skrueafstanden 68,4 cm Hvad har I købt af beslag ?
|
|
![]() |
|
KimH84 ![]() Bruger ![]() Joined: 18-Februar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Connectech CTB0170 kan gøre det, kan gå op til 75 cm i bredden og 48 cm i højden.
http://www.proshop.dk/Vaegbeslag/ConnecTech-CTB0170-Wall-2118094.html |
|
![]() |
|
jdg1 ![]() Bruger ![]() Joined: 03-Juni-2006 Status: Offline Points: 135 |
Det her fungerer fint (bruger det selv)
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/tilbehor-tv-og-radio/vagbeslag/LTVBFL10/logik-vagbeslag |
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
Tak Jeg forstår ikke hvorfor VESA er 40 x 60 ? Jeg har talt med butikken som oplyste at max bredden var 60 cm 65VT50 kræver 68,4 cm........ Jeg tror måske problemet er løst: Panasonic har anbefalet et nyt beslag til 65VT50 ConnecTech EasyBig CTBP870 som jeg fik udleveret til prøveophæng, en vandret og 2 lodtette, fra kun 16 mm + forskellige afstandsskiver hvis større afstand ønskes fra væg, længde 87 cm, skærmen kan vippes lidt udfra vag i bunden for montage af kabler m.m. Som sædvanlig en uovertruffen service når man henvender sig til aut. Pana-forhandler. Nu skal det bare op og hænge, jeg ryster allerede af skræg, hvis nu det faldt ned ? Hvad er monteringafstanden til nederste vandrette hul, målt fra underside skærm ? kan du oplysse dette ? Ditto, afstanden fra gulv til nederste vandrette hul ? på forhånd tak. |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
jdg1 ![]() Bruger ![]() Joined: 03-Juni-2006 Status: Offline Points: 135 |
Som nævnt fungere det uden problemer - det er også dette beslag elgiganten anbefaler.
|
|
![]() |
|
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
Er dit tv 65" Pana med en skrueafstand på 68,4 ? Hvor meset luft er der bag skærmen ? |
|
E.L.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |