|
Det her ser ikke normalt ud? |
Post Reply ![]() |
Author | |
tbj2803 ![]() Bruger ![]() Joined: 22-Januar-2008 Status: Offline Points: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12-Juli-2012 at 14:42 |
Hejsa,
Mit 4,5 år gamle plasma tv fra philips har vist lidt problemer. Det er et 5532d i 50". Når der er sort skærm ser det sådan ud. Der er pixel i grøn rød og blå. Nogle lyser konstant mens andre blinker. Heldigvis æder den tillægsforsikring jeg købte i sin tid da den varer i 5 år. Vil de reparere mit tv eller er det en ombytter?
![]() |
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 1191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gætter på de erklærer det totalskadet, og så får du et lille beløb (den værdi du skulle give for et brugt som dit eget),som kan hjælpe lidt til et indkøb af nyt, ombytning til nyt, kun hvis din forsikring dækker det, hvilke gør det? dækker den overhovedet pixelfejl?
Edited by folp - 13-Juli-2012 at 16:50 |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Jeps, manden i telefonen sagde at de dækker denne skade. Ligeledes fortalte han, at hvis det bliver dømt totalskadet ombytter de til et sprit nyt 50" uden beregning. Jeg er derfor stillet ret godt hvis de vælger at vurdere det totalskadet :)
|
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 26-April-2012 Location: kbh Status: Offline Points: 455 |
Hvordan gik det med vurderingen af tv'et? Fik du et nyt?
![]() |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
|
Jeg ringede derind igår, hvor de oplyste mig at de var igang med at vurdere om den skal laves eller ombyttes. Svar følger her i tråden når jeg ved mere :)
|
|
![]() |
|
For at læse om afslutningen af forsikringssagen se da her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=113466&PID=1147923#1147923
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |