|
Preview af Pioneer SC-LX86 |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22-Juli-2012 at 22:28 |
|
AreaDVD er i færd med at teste Pioneer SC-LX86. Selv om man måske ikke er så interesseret i Pioneer receivere, så ser den nu i mine øjne både meget spændende og lækker ud
![]() ![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
især deres video filter.
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
|
Nu er det formentlig et forbedringssystem, som kan slås fra. Men jeg har nu set forbedringssystemer, som faktisk kan sende et dårligt billede ud i et tåleligt ditto. Personligt foretrækker jeg et fornuftigt billede fremfor et grumset. Men som du ved, så er reklame taknemmeligt.
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-December-2008 Location: Fredericia, DK Status: Offline Points: 1758 |
|
Nu er mit tyske noget rustent, men er det korrekt forstået at de i anmeldelsen ser det som noget positivt at de har valgt en ny model effekttrin istedet for feks B&O ICePower som man brugte førhen?
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
|
Er det bare mig, eller er den skrumpet i højden ift tidligere modeller? Det betyder vel dårligere køling med mindre plads til komponenter?
|
||
![]() |
||
|
![]() SPECIFICATIONS
|
||
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
|
![]() ![]() SC-LX83:
Dimensioner (B x H x D) 420 x 200 x 460 mm
Vægt 18,5 kg |
||
![]() |
||
|
Jeg synes nu bedre om look'et på de gamle
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Joined: 20-August-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 1193 |
|
Umiddelbart kan jeg ikke se den store forskel på den og så SC-LX85 andet end prisen, men sådan er det jo med nyeste model vs. sidste års model - som regel.
|
||
![]() |
||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 10-December-2008 Location: Fredericia, DK Status: Offline Points: 1758 |
|
Kampus nu hvor man bruger Klasse-D effekttrin istedet for Klasse-AB så behøver man mindre køling fordi Klasse-D effekttrin har højere virkningsgrad og der går dermed mindre effekt spildt som varme der skal bortledes.
|
||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19651 |
|
Så vidt jeg ved havde de gamle også klasse D. Klaus |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |