|
taj59 Panasonic 65VT50Y Setup |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Author | |||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 06-Oktober-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 373 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28-Juli-2012 at 10:02 |
||
Hej jeg fik mit nye 65VT50Y leveret for 14 dage siden, fra Panasonic center Sommer i rødovre, det var det sidste tv fra deres event, som de manglede at levere, men idet jeg har været væk fra min lejlighed, så skulle det først leveres i Juli måned, og idag har jeg modtaget mit nye TV Bord, det hedder Element se link http://www.tvbord.dk/shop/element-sort-130-634p.html
nu mangler jeg så bare at få leveret min nye Yamaha surround receiver RX-V773 fra Sommer
skulle komme i uge 31, så her er lige et billede af tv+ tv-bord, jeg mangler at trække højtalerkabler, og sætte kabel lister op, fra tv til tv-bord med mere, så ved man jo hvad jeg skal lave her i weekenden.
![]() Edited by taj59 - 28-Juli-2012 at 11:29 |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jamen det ser jo bare skønt ud. Tillykke med dit nye VT50, det kan du bare glæde dig over i tiden fremover
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 06-Oktober-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 373 |
||
tak for det Hother, jeg bruger indstillingerne fra Flatpanel, og billedet er bare super godt, det bliver godt at se OL de næste 17 dage
![]() |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
||
Jeg vil dog bestemt anbefale dig, at få udført Calman kalibreringen af selvsamme Sommer A/S, det giver lige noget ekstra
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
||
Det ser godt ud, tillykke med det nye tv.
Modelbetegnelsen i din tekst er forkert, hvis det skal passe med overskriften.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
||
det er allerede aftalt med Jimmy fra Sommer, jeg fik som en af de første kalibreret mit sidste tv 65VT30 af Sommer ![]() ![]() Edited by taj59 - 28-Juli-2012 at 11:30 |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
||
Ikke for at blande mig i dit nydelige setup, men jeg gør det jo alligevel.
Jeg er helt med på det æstetiske ( valg af højttaler placering ), men en fremrykning af center til bordkant, vil i min optik give bedre lyd ( ændring af lydspredning ). Dine fronter skal derefter rykkes frem tilsvarende, så enhederne står på linje.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
||
tja JeTex nu er det altså således, at højtalerne er ikke forbundet endnu, de er bare stillet op, men det kan godt være at en fremrykning af højtalerne vil se pænere ud, der er bare et stort minus ved dette, og det er at så kan jeg se højtaler ledningerne, og det ser kke så pænt ud ![]() Edited by taj59 - 28-Juli-2012 at 17:25 |
|||
![]() |
|||
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 24-April-2005 Status: Offline Points: 155 |
||
Jeg vil lige naevne at vt50 har firmware problemer med calmans autocalibrering, saa jeg vil anbefale at vente til der er sent paa market foer du faar calibreringen udfoert
Se evt. Her http://www.avsforum.com/t/1409386/panasonic-vt50-self-vs-pro-calibration/120 |
|||
![]() |
|||
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 24-April-2005 Status: Offline Points: 155 |
||
Jeg kan desvaere ikke aendre min post fra min telefon men det er specielt post 98 I den traad jeg linkede til du skal kigge edger det kommer fra en af udviklener bag calman
|
|||
![]() |
|||
||
Men min egen Calman kalibrering var absolut en forbedring i forhold til de indstillinger jeg "Lånte" fra Flatpanels.
Der er vel ikke andet at gøre, end at spørge Pana-forhandleren
![]() Edit: nu har jeg læst de sidste mange indlæg i tråden, som Visca henviser til, og det ser faktisk ud til, at Panasonic er på vej med en ny opdatering inden længe. I det mindste for US Models ![]() Edited by Hother - 29-Juli-2012 at 10:16 |
|||
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |