|
samsung ps51e8005 |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Bruger udmeldt 11 ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 10-Januar-2012 Location: Denmark Status: Offline Points: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04-August-2012 at 18:34 |
hej recordere, har lige fået købt sådan et samsung ps51e8005 plasma, efter meget research på nettet og butiks besøg nåede jeg frem til dette valg. havde den eller vt50 i tankerne, men sd kanalerne stod rigtig skarpt på samsungen og her synes jeg ikke at vt50 kunne følge med. havde godt læst om det på udenlanske forums at samsung var god til at håndtere sd kanaler og måtte selv at teste og kunne kun være enig. er helt forgabt i hvor flot nature udsendelser på animal planet kan se ud og dokumentarerne på national geographic channel, et super tv til ganske normalt tv-kiggeri.
nå, men mit spørgsmål er egentlig bare om nogen ved hvordan man sortere sine kanaler i rækkefølge? har kigget i manualen uden held. Edited by -jonas- - 04-August-2012 at 22:00 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 11 ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 10-Januar-2012 Location: Denmark Status: Offline Points: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nogen der ved hvordan man gjorde på den forrige d8005 model? ku være det var det samme som på denne model..
|
|
![]() |
|
done :)
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
Må siges, at være en anden iagttagelse, end den Flatpanels kommer til i forhold til deres test.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
okay, synes ellers forskellen var tydelig i en butik, derfor gik mit valg på samsungen. men har læst det på endten avforums, avsforum eller hdtvtest, lavede meget research inden køb. for mit vedkommende var formålet at få et tv som håndtere sd kanaler bedst. altså et tv som skulle bruges til normal tv-kigning, da der jo er mange af sd kanaler endnu. i hvertfald for mit vedkommende. må også indrømme at jeg har været helt væk i animal planet (sd) her de sidste par dage, ser virkeligt naturligt ud en ren fryd for øjet. forskellen er da også til at føle på når man kommer fra et 37x10 :)
|
|
![]() |
|
men i flatpanels test står der jo heller ikke noget om at vt50 klarer sig bedre til sd?
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 18-Februar-2011 Location: Nordsjælland Status: Offline Points: 3805 |
Det bliver ikke sagt direkte, men ved læsning af de to afsnit omkring sd visning, ( selv uden Panasonic øjne ), ser udfaldet bedre ud for Panasonic.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
ja kan jeg egentlig godt se. det så en fejl fra flatpanels side. for her vinder samgsung, var også tydeligt da jeg selv så dem ved siden af hinanden.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
Klart, fordi dem der tester på flatpanels er ikke trænede i at teste tv, du er derimod super til det......:-) Klaus |
|
![]() |
|
var det ironisk ment?
Edited by -jonas- - 06-August-2012 at 14:44 |
|
![]() |
|
men er i hvertfald glad for mit nye tv og det vel det vigtigste :) men klausDM det jo bare mine erfaringer med begge tv at du synes noget andet er jo hvad det er. men jeg deler så samme mening som mange andre brugere på avsforum.com og diverse udenlanske sites.
Edited by -jonas- - 06-August-2012 at 14:53 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
Jeps. Klaus |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |