recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Transport
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Transport

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bavianen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Transport
    Posted: 13-August-2012 at 14:41
Skal have mit 50" plasma transporteret...kan ikke få det ind i bilen. Altså skal det på en trailer...self er org emb. væk....hvordan transporteres det bedst...og så skal det på 5 sal...og kan ikke komme ind i elevator...kun hvis det tiltes på siden.....må man det ???Shocked
Back to Top
kaizer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kaizer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-August-2012 at 14:47
Back to Top
Bavianen View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bavianen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-August-2012 at 14:52
Men nu kan jeg ikke få det ind i en bil...og ligge det ned i en trailer er vel ikke top dollar....
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-August-2012 at 15:01
Originally posted by Bavianen Bavianen wrote:

Altså skal det på en trailer...

Trailer er no-go. Det ryster alt for meget.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
Bavianen View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bavianen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-August-2012 at 15:13
Også hvis det står op....havde tænkt mig at lave lidt med noget gulv flamingo...nu når org. emb er væk
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-August-2012 at 15:25

Også hvis det står op....havde tænkt mig at lave lidt med noget gulv flamingo...nu når org. emb er væk

En trailer er ikke affjedret godt nok - jeg turde ikke!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
bruger udmeldt 23 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bruger udmeldt 23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-August-2012 at 15:31
En varebil, spænd det fast og afsted med det! Eller få en radioTV-forretning til at køre det for dig - selv om det koster, så er det "billigere" end at få smadret sin flade.Smile
Back to Top
Bavianen View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bavianen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-August-2012 at 15:33
Originally posted by KlausDM KlausDM wrote:

En trailer er ikke affjedret godt nok - jeg turde ikke!

Klaus

Confused Bare den eneste måde jeg kan få det frem på...... Ermm
Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bruger udmeldt 23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-August-2012 at 15:34
Jamen, så held og lykke med det, da!Cry
Back to Top
Bavianen View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bavianen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-August-2012 at 15:35
ahh...skal 250km...tror ikke det bliver billigt at få min radio forhandler til det...varebil skal lejes...og det bliver også dyrt...
Back to Top
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bruger udmeldt 23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-August-2012 at 15:36
Var det da et billigt TV, da? ..... Og 250 KM påen trailer!!! Hva' har du fået til morgen, du ikke kunne tåle???

Edited by turbo2 - 13-August-2012 at 15:38
Back to Top
jj79 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jj79 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-August-2012 at 15:38
Varebil til 50"????
Har selv transporteret et 50" i en skoda feliciaTongue
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.