|
Filmnørden over alle!! Laurist |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | |||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Joined: 09-Juli-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 469 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04-September-2012 at 21:56 |
||
Hej
![]() Laurist Fra Viborg har set 1300 film plus TVserie på DVD, Hør ham fortælle i dette pragtfulde interview om det at være freeak og se 9 ud af 10 film på plakaten i biografen. Han har en tro på at Biografen nok skal overleve. Laurist er nu event manager og har startet eget firma. ![]() Edited by ARTISTEN - 04-September-2012 at 23:44 |
|||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg går sjældent i biffen. Men med antal film, så har jeg da nok set lige så mange film.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Redman ![]() Bruger ![]() Joined: 27-September-2008 Status: Offline Points: 194 |
||
Hvis han ser 9 ud af 10 film der bliver vist i biografen har han set mange dårlige film :P
|
|||
![]() |
|||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Joined: 09-Juli-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 469 |
||
Ok det er jo helt overvælende , jeg har set ca. 300. Jeg glemmer ikke en film på DR omkring 1980, den foregår i et højhus og der er en sindsyg forbryder efter en kvinde , højhuset er ellers tomt, og så går den vilde jagt , der bliver kørt en del i elevator. Jeg var ikke så gammel men jeg husker hvordan vi skreg , (ind nu i elevatoren han kommer nu), Det er nok den mest spændende film jeg har set.
![]() |
|||
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.
|
|||
![]() |
|||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-November-2007 Location: Haderslev, DK Status: Offline Points: 1221 |
||
Jeg har nok et sted mellem 1000 og 1200 film og serier på DVD og Blu-Ray stående på hylderne. Det er godt at ha' lidt og vælge imellem
![]() Edited by Giffel - 05-September-2012 at 17:08 |
|||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|||
![]() |
|||
||
Det er godt, der er nogle som ser mange film, men i køber vel ikke alt? overvejer i nogle gange streaming fremfor at have det til at stå- Det må fylde ennorm alle 1200 dvdèr.
![]() |
|||
|
|||
![]() |
|||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-November-2007 Location: Haderslev, DK Status: Offline Points: 1221 |
||
Jo det fylder da en del ![]() Streaming gider jeg ikke før kvaliteten og lyden er på højde med Blu-Ray, når/hvis det sker så vil jeg da overveje det ![]() |
|||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Joined: 24-Oktober-2007 Location: 2630 Taastrup Status: Offline Points: 24802 |
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 08-August-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 939 |
||
Du tænker ikke på denne
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
||
Edited by Kampus - 05-September-2012 at 22:39 |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Februar-2006 Location: Danmark Status: Offline Points: 8665 |
||
Det ER Die Hard med den oprindelige danske biograftitel.
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |