recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Tips til Panasonic VT50?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Tips til Panasonic VT50?

Post Reply Post Reply
Author
Bruger
Bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vassago Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Tips til Panasonic VT50?
    Posted: 06-Oktober-2012 at 09:23
Jeg blev i torsdags ejeren af en 55" VT50 - og skal selvfølgelig have set den så korrekt op som muligt. Det er min første plasma - og ikke mindst Pana. Så tænkte om der var nogen der havde nogle tips. Har søgt lidt i tråde her i forum, og kunne læse at den lige skulle benyttes "varsomt" de første par hundrede timer - og har derfor som mange har skrevet sat den til Viewing Mode: Professional1. Er der andre ting man lige skal være obs på.

hvordan med sådan noget som f.eks Netflix - burde den ikke være som en App.
Hvad understøtter den af filformater via USB og DNLA?
Back to Top
hopgreve View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hopgreve Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06-Oktober-2012 at 09:44
Tillykke med dit nye tvSmile , har du læst testen på flatpanels , der er også vejl. indstillinger
Resten ved jeg ikke , men det kommer nok , jeg har bestilt samme tvSmile....
MVH
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Back to Top
vassago View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vassago Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Oktober-2012 at 09:22
Æv. De europæiske versioner har tilsyneladende ikke adgang til Netflix - håbede det kunne løses ved at vælge UK under landevalg - men den er heller ikke på listen :(

Håber de åbner for det i forbindelse med lanceringen af Netflix i andre EU-lande.
Back to Top
Nick_S View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nick_S Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Oktober-2012 at 09:34
Når Netflix rammer DK kommer det også til Panasonic skærmene som app.

Husk at slå DLNA server til under Netværkslinkindstillinger hvis du vil bruge Viera Viewer i Viera Remote smartphone/tablet app'en.
Back to Top
~Damien~ View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ~Damien~ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oktober-2012 at 20:38
Originally posted by Nick_S Nick_S wrote:

Husk at slå DLNA server til under Netværkslinkindstillinger hvis du vil bruge Viera Viewer i Viera Remote smartphone/tablet app'en.

Som jeg har forstået det, er Netflix eksklusiv på samsung de første 6 måneder efter lancering...

Edited by ~Damien~ - 10-Oktober-2012 at 20:38
Back to Top
Peter49 View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Peter49 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Oktober-2012 at 21:31
Originally posted by ~Damien~ ~Damien~ wrote:

Originally posted by Nick_S Nick_S wrote:

Som jeg har forstået det, er Netflix eksklusiv på samsung de første 6 måneder efter lancering...

Nej - Det er HBO der eksklusiv på Samsung de først 6 mdr.

Edited by Peter49 - 10-Oktober-2012 at 21:34
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.