|
Tips til Panasonic VT50? |
Post Reply ![]() |
Author | ||
vassago ![]() Bruger ![]() Joined: 28-Marts-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06-Oktober-2012 at 09:23 |
|
Jeg blev i torsdags ejeren af en 55" VT50 - og skal selvfølgelig have set den så korrekt op som muligt. Det er min første plasma - og ikke mindst Pana. Så tænkte om der var nogen der havde nogle tips. Har søgt lidt i tråde her i forum, og kunne læse at den lige skulle benyttes "varsomt" de første par hundrede timer - og har derfor som mange har skrevet sat den til Viewing Mode: Professional1. Er der andre ting man lige skal være obs på.
hvordan med sådan noget som f.eks Netflix - burde den ikke være som en App. Hvad understøtter den af filformater via USB og DNLA? |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 19-Juni-2007 Location: Greve Status: Offline Points: 6286 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tillykke med dit nye tv
![]() Resten ved jeg ikke , men det kommer nok , jeg har bestilt samme tv
![]() MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
vassago ![]() Bruger ![]() Joined: 28-Marts-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 75 |
|
Æv. De europæiske versioner har tilsyneladende ikke adgang til Netflix - håbede det kunne løses ved at vælge UK under landevalg - men den er heller ikke på listen :(
Håber de åbner for det i forbindelse med lanceringen af Netflix i andre EU-lande. |
||
![]() |
||
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Joined: 26-Maj-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 385 |
|
Når Netflix rammer DK kommer det også til Panasonic skærmene som app.
Husk at slå DLNA server til under Netværkslinkindstillinger hvis du vil bruge Viera Viewer i Viera Remote smartphone/tablet app'en. |
||
![]() |
||
~Damien~ ![]() Junior bruger ![]() Joined: 23-September-2006 Status: Offline Points: 39 |
|
Som jeg har forstået det, er Netflix eksklusiv på samsung de første 6 måneder efter lancering... Edited by ~Damien~ - 10-Oktober-2012 at 20:38 |
||
![]() |
||
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Joined: 01-Juni-2008 Status: Offline Points: 256 |
|
Nej - Det er HBO der eksklusiv på Samsung de først 6 mdr. Edited by Peter49 - 10-Oktober-2012 at 21:34 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |