|
Samsung + record tv |
Post Reply ![]() |
Author | |
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 16-September-2006 Location: København Status: Offline Points: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15-Oktober-2012 at 18:55 |
min svigermor har købt sig et samsung UE40ES6100 - er der nogen der ved om det er muligt at sætte en 2.5" ekstern disk til banditten og optage live tv ned på den ? og evt. ved hvordan det skal gøres. hun bor i den anden ende af landet, så kommer ikke så tit forbi så jeg selv kan teste det.
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 16-September-2006 Location: København Status: Offline Points: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
og er der nogen der ved om man kan bruge en disk uden ekstern strømforsygning til det eller er det nødvendigt med ekstern. der står den giver 5v men jeg er i tvivl om det er nok.
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
Moef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-Januar-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det burde ikke være et problem. Bare brug det/de usb stik der hedder 5Volt 1Ampere i tv'et. Så burde der være masser af strøm til en 2.5" usb HD gennem stikket. Hvis det er en USB3 harddisk, så virker den sikkert ikke til Tv'et. Jeg har selv prøvet med en usb3 2.5" harddisk, som ikke virkede på mit ES8005. Alm. usb2 skulle fungere fint. Jeg ved ikke hvorfor Samsung ikke understøtter USB3.
Edited by Moef - 16-Oktober-2012 at 03:07 |
|
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit
Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |