|
Samsung 7005 ARC |
Post Reply ![]() |
Author | |
Mikkel A ![]() Junior bruger ![]() Joined: 06-Maj-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23-November-2012 at 16:03 |
Jeg har for nylig købt et LG 660 tv, men synes ikke sortniveauet er tilfredsstillende, samt der er en død pixel i panelet, så det ryger tilbage til forhandleren. Overvejer at bruge lidt ekstra penge og så få en 7005, da den er røget under 10k nu. Havde en Samsung 6705 inden jeg købte LG'en, og kører lyden gennem min Yamaha 673 forstærker via ARC, men Samsung TV'et tændte ikke forstærkeren når TV'et blev tændt, hvilket LG'en gør og som i den grad er en "Kone-venlig" feature... Nogen der ved om 7005'eren kan tænde for forstærkeren? |
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Joined: 05-September-2012 Location: København Status: Offline Points: 327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Konevenligt, ja hvis man altid benytter sig af lyd via højtalere ![]() Omvendt synes jeg det er irriterende, hvis jeg altid skal slukke den, fordi jeg bare skal se tv. Der er lyden fin, ihvertfald i en Pana VT50.
|
|
![]() |
|
Mikkel A ![]() Junior bruger ![]() Joined: 06-Maj-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 44 |
Jeg har valgt i mit setup altid at køre med forstærkerens lyd, så derfor er det vigtigt for mig, at det er så nemt som muligt... for alle...
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Joined: 05-September-2012 Location: København Status: Offline Points: 327 |
Fair nok :) Kan desværre nok ikke hjælpe, udover at jeg tænker der kunne være nogle indstillinger på dette tv. Ellers prøv og tag ud i en butik og kig på det, samt rode lidt med indstillinger
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |