recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Hi Fi- Freaks.dk
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Hi Fi- Freaks.dk

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Platin medlem
Platin medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hi Fi- Freaks.dk
    Posted: 07-Januar-2013 at 14:33

Står for at vil købe en Marantz Reciver, ser ud til at de kun her i DK forhandles af Hi Fi Freaks, hvordan er de som forhandler. Det ser fint ud på Trustpilot, er der nogen personlige erfaringer med dem, leveringsgaranti M.V.
Back to Top
Stromgren View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stromgren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2013 at 14:42
dem kan du roligt handle med ifølge mine erfaringer
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2013 at 14:46

Takker.
Er der andre der kender til dem. ?
Back to Top
jduro View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jduro Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2013 at 14:50
Har selv handlet højtalere med dem for et par år siden. Super service. Jeg kan kun anbefale dem.
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2013 at 14:56

Fino.

Lader den lige køre lidt endnu, for e.v.t at høre lidt mere om dem. Vil ikke give gode penge ud hvis der kan væe eventuelle problemer. 
Back to Top
kaizer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kaizer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2013 at 15:01

Ingen problemer med dem da jeg købte Marantz receiver sidste år.

Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2013 at 15:13

Tak for det.

Så prøver jeg at købe der, og ser hvordan det går. Vender tilbage når jeg har modtaget varen.
Back to Top
Bruger udmeldt 9 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 9 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2013 at 15:22
Nu plejer selve købet ikke at være et problem hos særligt mange forhandlere, derimod er der stor forskel på den efterfølgende service, hvis produktet går i stykker.
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2013 at 15:28

Originally posted by Non-Desperado Non-Desperado wrote:

Nu plejer selve købet ikke at være et problem hos særligt mange forhandlere, derimod er der stor forskel på den efterfølgende service, hvis produktet går i stykker.

Det har du ret i, det var også en af de ting jeg var ude efter at vide, selv om det forhåbentlig ikke bliver aktuelt. Min nuværende Reciver har kørt i 15 år uden problemer, så nu er det på tide med en opgradering.
Back to Top
Bravo View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bravo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2013 at 15:32
Jeg købte et gavekort af en bruger herinde for et par år tilbage til Hififreaks.

Jeg kontaktede hififreaks, og sendte gavekortet (via mail) ned til dem, fik "rabatten" og købte mine højtalere!

Ingen problemer overhovedet! Handel du bare der!
Back to Top
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2013 at 15:37

Fint nok.

Som skrevet i starten, så ser det også fint ud når man ser på Trustpilot. Men det er jo selvfølgelig godt med andre inputs.
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Januar-2013 at 16:03
De er okay, købte et surroundanlæg til nogle venner hos for et par år siden. De kan være lidt ringe med kommunikationen, men køb du roligt der.

Held og lykke med købet at din nye receiverSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.