recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Philips Vs Samsung
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Philips Vs Samsung

Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fredekb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Philips Vs Samsung
    Posted: 14-Januar-2013 at 19:45
Hey, jeg vil gerne købe et nyt 32'' tv. Det skal være 32'' og er lidt i tvivl hvilket mærke og model jeg skal gå efter. Har altid været fans af Philips men Samsung skulle vist også være gode. Det skal også være med 3d så i Philips model er der:
6000 serien: 
  • Slank ramme
  • Pixel Precise HD
  • 400 Hz PMR
  • Ambilight Spectra 2
  • Smart TV Premium
  • Passiv 3D
  • Two-player fuldskærm
  • USB-optagelse
  • Indbygget Wi-Fi

• 5500 serien:
  • 400 Hz PMR
  • Smart TV Premium
  • Aktiv 3D
  • Two-player fuldskærm
  • USB-optagelse

• Der er ikke de store forskelle og ved ikke hvilke modeller med Samsung. Håber i kan hjælpe mig med valget. P.s. Hvis i har forstand på forskelle mellem Passiv 3D og Aktiv 3D må i meget gerne skrive på mit andet emne.

Mvh. Frederik

Back to Top
    KlausDM View Drop Down
    Platin medlem
    Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Januar-2013 at 22:29
    Kig nu på en Sony i stedet....

Klaus
    Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
    Min hjemmeside, http://moppe.dk
    Back to Top
    Rasmus8D View Drop Down
    Guld medlem
    Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmus8D Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Januar-2013 at 22:35
    Jeg må indrømme, med alle de skandaler Philips har haft, så har jeg ingen tiltro til dem;).

De har sikkert forbedret sig - men....

Som Klaus skriver, kig også på Sony. Ellers ville jeg gå efter Samsung.

Men hvorfor er Panasonic ikke medtaget også? De laver jo lækre tv...
    Back to Top
    Mentalisac View Drop Down
    Bruger
    Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mentalisac Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14-Januar-2013 at 23:40
    Originally posted by Rasmus8D Rasmus8D wrote:

Jeg må indrømme, med alle de skandaler Philips har haft, så har jeg ingen tiltro til dem;).

Hvilke skandaler?
    Back to Top
    fredekb View Drop Down
    Guld medlem
    Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fredekb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Januar-2013 at 07:15
    Originally posted by KlausDM KlausDM wrote:

Kig nu på en Sony i stedet....

Klaus

Men min far (snart 40) har haft mange problemer med Sony. Bla. deres tv... Det er derfor den ikke er med
    Back to Top
    fredekb View Drop Down
    Guld medlem
    Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fredekb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Januar-2013 at 07:18

Men hvorfor er Panasonic ikke medtaget også? De laver jo lækre tv...

Troede ikke de lavede nogle gode 32'' tv kun når det kom op i Plasma. 

P.S. Prisen må ikke være over 5000.kr men går ud fra de falder efter April hvor jeg skal købe et (har fået ad vide i Fona de forskellige producenter laver nye tv i starten af Juni måske før men der er prisen ca 6000 for de nye.
    Back to Top
    Rasmus8D View Drop Down
    Guld medlem
    Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmus8D Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Januar-2013 at 07:48
    Jamen Philips har i førhen haft monster mange tv der var fejlbehæftet. Jeg tror dog det er ovre nu, men det var bestemt ikke godt dengang. Alene af den grund ville jeg aldrig anbefale Philips. (Info fra en bekendt der havde en ok stor nethandel med tv) han tog Philips ud af sortiment...

Jeg synes bestemt Panasonic er et kig værd... Men du vil utvivlsomt nemmest finde et Samsung på tilbud! ;)
    Back to Top
    fredekb View Drop Down
    Guld medlem
    Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fredekb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Januar-2013 at 14:22
    Tak Big smile Kan i så hjælpe med at finde nogle tv fra Samsung og Panasonic. )Tilbud er ikke så vigtige da det først er til april) Ved ikke hvilke modeller der har disse krav. Og gerne gode/dårlige erfaringer med disse tv mærker høres også. Håber i vil hjælpe. 
    Mvh. Frederik
    Back to Top
    Cyberguyen View Drop Down
    Guld medlem
    Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cyberguyen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Januar-2013 at 18:13
    Originally posted by Mentalisac Mentalisac wrote:

Hvilke skandaler?

Du kan eksempelvis tage Philips 37PF9731D som fik en EISA award, men som ikke kunne vise 1080p på sit Full HD panel.

Alle tv fik sorte bjælker efter ca. 1 års brug og ret mange danskere fik aldrig deres penge tilbage. Jeg var én af de heldige, som nr, 3 reparation fik alle mine 24.000 kr retur efter 1½ år.

Herefter har jeg aldrig kigget efter Philips og da slet ikke efter at de er holdt op med at lave TV og har udlicenceret det hele til en ukendt øst producent.

Edited by Cyberguyen - 15-Januar-2013 at 18:19
    Back to Top
    fredekb View Drop Down
    Guld medlem
    Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fredekb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Januar-2013 at 19:38
    Originally posted by Cyberguyen Cyberguyen wrote:

Originally posted by Mentalisac Mentalisac wrote:

Hvilke skandaler?

Du kan eksempelvis tage Philips 37PF9731D som fik en EISA award, men som ikke kunne vise 1080p på sit Full HD panel.

Alle tv fik sorte bjælker efter ca. 1 års brug og ret mange danskere fik aldrig deres penge tilbage. Jeg var én af de heldige, som nr, 3 reparation fik alle mine 24.000 kr retur efter 1½ år.

Herefter har jeg aldrig kigget efter Philips og da slet ikke efter at de er holdt op med at lave TV og har udlicenceret det hele til en ukendt øst producent.

Tak det kan godt være jeg skal gå væk fra tanken om et Philips fladskærms tv. Er der problemer med andre af producenternes fladskærm? Og kan i hjælpe mig videre med hvilke(t) mærke som laver gode 32'' tv.... Big smile
    Back to Top
    KlausDM View Drop Down
    Platin medlem
    Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Januar-2013 at 19:53
    Originally posted by fredekb fredekb wrote:

Er der problemer med andre af producenternes fladskærm?

Samsung er ikke for gode, de har en høj fejlrate.

Og kan i hjælpe mig videre med hvilke(t) mærke som laver gode 32'' tv....

Sony.....

Klaus
    Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
    Min hjemmeside, http://moppe.dk
    Back to Top
    fredekb View Drop Down
    Guld medlem
    Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fredekb Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15-Januar-2013 at 20:01
    Originally posted by KlausDM KlausDM wrote:

Er der problemer med andre af producenternes fladskærm?

Samsung er ikke for gode, de har en høj fejlrate.

Så hverken Samsung eller Philips? Hvad er der tilbage...?

Og kan i hjælpe mig videre med hvilke(t) mærke som laver gode 32'' tv....

Sony.....

Klaus

Men min far (snart 40) har haft mange problemer med Sony. Bla. deres tv... Det er derfor den ikke er med Wink
    Back to Top
     Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
    Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.