|
Philips Vs Samsung |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Author | |||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14-Januar-2013 at 19:45 |
||
Hey, jeg vil gerne købe et nyt 32'' tv. Det skal være 32'' og er lidt i tvivl hvilket mærke og model jeg skal gå efter. Har altid været fans af Philips men Samsung skulle vist også være gode. Det skal også være med 3d så i Philips model er der:
6000 serien: 5500 serien: Der er ikke de store forskelle og ved ikke hvilke modeller med Samsung. Håber i kan hjælpe mig med valget. P.s. Hvis i har forstand på forskelle mellem Passiv 3D og Aktiv 3D må i meget gerne skrive på mit andet emne. Mvh. Frederik |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Kig nu på en Sony i stedet....
Klaus |
|||
![]() |
|||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-November-2011 Status: Offline Points: 1336 |
||
Jeg må indrømme, med alle de skandaler Philips har haft, så har jeg ingen tiltro til dem;).
De har sikkert forbedret sig - men.... Som Klaus skriver, kig også på Sony. Ellers ville jeg gå efter Samsung. Men hvorfor er Panasonic ikke medtaget også? De laver jo lækre tv... |
|||
![]() |
|||
Mentalisac ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 03-Februar-2012 Status: Offline Points: 209 |
||
Hvilke skandaler?
|
|||
![]() |
|||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 565 |
||
Men min far (snart 40) har haft mange problemer med Sony. Bla. deres tv... Det er derfor den ikke er med
|
|||
![]() |
|||
||
Troede ikke de lavede nogle gode 32'' tv kun når det kom op i Plasma. P.S. Prisen må ikke være over 5000.kr men går ud fra de falder efter April hvor jeg skal købe et (har fået ad vide i Fona de forskellige producenter laver nye tv i starten af Juni måske før men der er prisen ca 6000 for de nye.
|
|||
![]() |
|||
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-November-2011 Status: Offline Points: 1336 |
||
Jamen Philips har i førhen haft monster mange tv der var fejlbehæftet. Jeg tror dog det er ovre nu, men det var bestemt ikke godt dengang. Alene af den grund ville jeg aldrig anbefale Philips. (Info fra en bekendt der havde en ok stor nethandel med tv) han tog Philips ud af sortiment...
Jeg synes bestemt Panasonic er et kig værd... Men du vil utvivlsomt nemmest finde et Samsung på tilbud! ;) |
|||
![]() |
|||
||
Tak
![]() Mvh. Frederik
|
|||
![]() |
|||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Oktober-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4948 |
||
Du kan eksempelvis tage Philips 37PF9731D som fik en EISA award, men som ikke kunne vise 1080p på sit Full HD panel. Alle tv fik sorte bjælker efter ca. 1 års brug og ret mange danskere fik aldrig deres penge tilbage. Jeg var én af de heldige, som nr, 3 reparation fik alle mine 24.000 kr retur efter 1½ år. ![]() Herefter har jeg aldrig kigget efter Philips og da slet ikke efter at de er holdt op med at lave TV og har udlicenceret det hele til en ukendt øst producent.
Edited by Cyberguyen - 15-Januar-2013 at 18:19 |
|||
![]() |
|||
||
Tak det kan godt være jeg skal gå væk fra tanken om et Philips fladskærms tv. Er der problemer med andre af producenternes fladskærm? Og kan i hjælpe mig videre med hvilke(t) mærke som laver gode 32'' tv....
![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19680 |
||
Samsung er ikke for gode, de har en høj fejlrate.
Sony..... Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Men min far (snart 40) har haft mange problemer med Sony. Bla. deres tv... Det er derfor den ikke er med
![]() |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 5> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |