|
Sonos lyd på tv |
Post Reply ![]() |
Author | |
scleyton ![]() Bruger ![]() Joined: 16-Februar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29-Januar-2013 at 16:35 |
Hej alle, håber at i kan hjælpe mig. Jeg har har en sonos play 5 og en play 3 og ville hører jer om man kan få lyd fra sit tv udaf højtalerne?Har forresten et nyere samsung 2012 Og om det så evt er den nedenfor jeg skal bruge (se link) Håber der er en klog mand eller kvinde herinde som kan hjælpe. På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er jo en Line In på din Sonos, så det er ikke et problem, lyden tages f.eks fra TVet via Headset Out.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
scleyton ![]() Bruger ![]() Joined: 16-Februar-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 121 |
Ok men tror du så at det kan streame det ud til min play 3 hvis det kun er min play 5 der sidder i tv'et?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Som der står i specifikationerne: Vær opmærksom på, at det udelukkende er iTunes-musik og podcasts, som kan streames direkte til Sonos.
Så det er sikkert nok et nej det kan man ikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Chiefxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 17-September-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 65 |
Det kan man godt, jeg har en play5 til mit tv jeg sender af og til lyden ud i køkkenet på min play3
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |