recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Pana G20 - kanaler?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Pana G20 - kanaler?

Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Strange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pana G20 - kanaler?
    Posted: 01-Februar-2013 at 11:07
Hej med jer
Efter DR HD er blevet til DR3 og TV2 Sport til TV3 Sport står der stadig de gamle navne i infobjælken.... Det irriterer mig lidt, men kan ikke se hvordan det ændres. Jeg skal vel ikke til at lave en ny søgning for at det bliver opdateret så der laves rod i alle kanaler.

På et andet fjernsyn i huset 8Samsung) har det ændret sig helt selv, hvilker er lidt besynderligt.
Hvad gør jeg?

PS. Det skal lige siges at jeg i sin tid har slået automatisk kanalopdatering fra på mit Pana tv fordi jeg ville være sikker på at kanalerne ikke blev smidt - Men det kan vel ikke være det?
Back to Top
Bruger udmeldt 9 View Drop Down
--
--

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 9 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2013 at 11:12
.

Edited by Non-Desperado - 02-August-2013 at 06:32
Back to Top
Strange View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Strange Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2013 at 11:54
Men hvis man nu gerne ville undgå det, kan man så ikke få det gjort manuelt? Det virker bare vildt mærkeligt at det ene tv gør det automatisk og det andet ikke?

Edited by Strange - 01-Februar-2013 at 11:54
Back to Top
kiuls View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kiuls Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2013 at 12:44

Jeg tror du er nødt til at lave en ny søgning.

Det har jeg ialtfald altid gjort når de har lavet ændringer..

Som nævnt er det meget let på et Pana - det tager ca. 15 min. for mig og så er alt opdateret incl. evt. favoritliste ....

/Kim

Back to Top
E. Larsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote E. Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2013 at 12:47
Originally posted by kiuls kiuls wrote:

Jeg tror du er nødt til at lave en ny søgning.

Det har jeg ialtfald altid gjort når de har lavet ændringer..

Som nævnt er det meget let på et Pana - det tager ca. 15 min. for mig og så er alt opdateret incl. evt. favoritliste ....

/Kim

Og hvad så med DVD optager etc, skal dennes liste ikke svare
til din favoritliste ?......15 min. ????
E.L.
Back to Top
kiuls View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kiuls Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2013 at 13:44

Jo, det er klart ...

Hvis du har andre enheder skal de selvfølgeligt også rettes til, men nu spurgte du specifikt om Pana G20

/Kim

Back to Top
E. Larsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote E. Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2013 at 14:30
Originally posted by kiuls kiuls wrote:

Jo, det er klart ...

Hvis du har andre enheder skal de selvfølgeligt også rettes til, men nu spurgte du specifikt om Pana G20

/Kim

OK det tager lang tid...i visse andre tilfælde
E.L.
Back to Top
Ham_Der View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ham_Der Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2013 at 16:04
Vi har også et Pana, men dog et S30Y. På det behøver man bare vælge det menupunkt der hedder "Opdater kanalliste", så søger den kanaler igen men uden at lave rod i favoritlisten. Det finder bare nye kanaler.
Det er hvis man vælger "Automatisk kanalsøgning" at man skal lave favoritlisten forfra.
Det andet tv vi har - et Grundig - ændrede også navnet i listen automatisk.
Back to Top
E. Larsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote E. Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2013 at 20:26
Originally posted by Ham_Der Ham_Der wrote:

Vi har også et Pana, men dog et S30Y. På det behøver man bare vælge det menupunkt der hedder "Opdater kanalliste", så søger den kanaler igen men uden at lave rod i favoritlisten. Det finder bare nye kanaler.
Det er hvis man vælger "Automatisk kanalsøgning" at man skal lave favoritlisten forfra.

Du kommer da til at mangle de nye kanaler i favoritlisten
Jeg har lige prøvet med mit- nyt DR3, kpm da ikke frem i favoritlisten
E.L.
Back to Top
Nexeren View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nexeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2013 at 22:32
Originally posted by Ham_Der Ham_Der wrote:

Gjorde det samme på mit G30...
Back to Top
ubeslutsom View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ubeslutsom Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Februar-2013 at 06:24
  Har lige "opdateret kanalliste" på mit WT50. Virkede fint. DR HD ændrede navn til DR3 i favoritlisten.
Back to Top
zemo View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zemo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-Februar-2013 at 10:07
DR3 står som DR3 hos mig, og jeg har intet gjort. Om det skete på dagen, eller først senere, ved jeg dog ikke.
Jeg har et G20.
/zemo/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.