recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Stereoforstærker til Airplay
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Stereoforstærker til Airplay

Post Reply Post Reply
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas_h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Stereoforstærker til Airplay
    Posted: 27-Januar-2013 at 17:29
Jeg vil have noget musik i stuen som opfylder følgende:
  • Minimum 50'ish watt pr. kanal
  • Indbygget Airplay
  • Lille!
  • Automatisk standby efter x antal minutter uden signal (og selvfølgelig automatisk start hvis der kommer signal)
Kan man få noget som opfylder mine behov? Hvis man ikke kan få Airplay, kan en løsning med optisk indgang nok bruges, så jeg kan sætte en AppleTV/Airport express til den.

Det skal være et anlæg til ren baggrundsmusik hvis der er gæster eller til når man laver mad etc, så det er absolut ikke noget som behøver være 
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2013 at 17:42
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
Jonas_h View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas_h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2013 at 17:47
Originally posted by Radiomanden Radiomanden wrote:

Umiddelbart ligner det ikke en forstærker? Eller har jeg overset noget? :)
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2013 at 17:54

Det skal du have, eller et sæt Aktive højttalere. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-Januar-2013 at 18:01
Skal du ikke bare have en sonos?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
Jonas_h View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas_h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Januar-2013 at 16:28
Ja det ligner faktisk, at Sonos vil kunne opfylde det. Har kun lige skimmet det dog, men det virker som en brugbar løsning der kan det jeg vil have i færrest mulige bokse :)
Back to Top
act_dk View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote act_dk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Januar-2013 at 17:44
Lille forstærker efter eget ønske og så smid en Airport Express på - behøver ikke være optisk kan også være analog. Er klart det nemmeste hvis du allerede er i Apples økosystem!

Sonos kræver en NAS eller computer kørende.

Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Januar-2013 at 18:27
Originally posted by act_dk act_dk wrote:

Lille forstærker efter eget ønske og så smid en Airport Express på - behøver ikke være optisk kan også være analog. Er klart det nemmeste hvis du allerede er i Apples økosystem!

Sonos kræver en NAS eller computer kørende.

Det var sandt før, men i dag, kan du sagtens streame fra din iDevice.

Edited by Nagash - 31-Januar-2013 at 18:27
Back to Top
Jonas_h View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas_h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Januar-2013 at 19:15
Jeg købte lige forbi Hifilækbbem efter arbejde og de kunne rigtigt nok streame Spotify direkte fra iPad. Så det er klart den bedste løsning for mig som vil minimere antallet af komponenter.

Tak for råd!
Back to Top
Jonas_h View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jonas_h Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Januar-2013 at 19:16
*jeg kørte... Købte ikke endnu :)
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2013 at 02:14
Originally posted by Jonas_h Jonas_h wrote:

Jeg købte lige forbi Hifilækbbem efter arbejde og de kunne rigtigt nok streame Spotify direkte fra iPad. Så det er klart den bedste løsning for mig som vil minimere antallet af komponenter.

Tak for råd!

Går ud fra du mener Sonos? Der behøver du ikke at streame Spotify fra iPad. Spotify har direkte support i Sonos.
Back to Top
Rasmusdc View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmusdc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Februar-2013 at 21:44
det er måske ikke verdens stærkeste forstærker, men kan måske dække små behov og prisen er billig..

kræver så stadig tilkøb en en airport.

Edited by Rasmusdc - 01-Februar-2013 at 21:44
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.